Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@06:49:53 GMT

نماینده رفسنجان: شلوار چسبان عقیم‌کننده است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۳۱۵۶

نماینده رفسنجان: شلوار چسبان عقیم‌کننده است

رویداد۲۴ متاسفانه در چاله بحران جمعیتی قرار گرفتیم و به شدت در کشور دچار کاهش جمعیت شدیم که اگر وضعیت به همین شکل بماند به پیر‌ترین کشور دنیا تبدیل خواهیم شد.

در سال یک میلیون و ۲۰۰ هزار موالید داریم، اما در مقابل نزدیک به ۷۰۰ هزار کودک‌کشی تحت عنوان سقط جنین در کشور داریم و تقریبا روزی ۲۰۰۰ هزار کودک را می‌کشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: کلیپ تبلیغاتی یک کاندیدا همراه با تک‌چرخ! + فیلمبا اشاره به اینکه در مسئله سقط جنین وقتی که این دستگاه وکیوم سقط به بچه حمله می‌کند تا کودک را بکشد، گفت:، چون جنین حیات دارد و متوجه می‌شود که این می‌خواهند تکه تکه اش کنند به جدار رحم می‌چسبد بهتر بگوییم به مادر پناه می‌آورد و از انبرک فرار می‌کند، آن وکیوم خشن رهایش نمی‌کند و خود را به جنین می‌رساند و این طفلک معصوم را در این تیغه انبرک قرار می‌دهد و او را تکه تکه می‌کند.

تغییر سبک پوشش و لباس هم در افزایش ناباروری به شدت ایجاد کرده است، این لباس‌های چسبان مخصوصا در حوزه شلوار برای پسر و دختر باعث عقیم شدن می‌شود.

بر اساس آمار و اطلاعاتی که خود غربی‌ها دادند بر اثر تحت فشار قرار گرفتن تخمدان‌ها در لباس تنگ جامعه در فرزند آوری ناکارآمد و عقیم می‌شوند، ولی با این حال ما می‌بینیم که آموزش‌های وزارت بهداشت ما برای فرزند آوری برعکس است و برای بچه دار نشدن تبلیغ می‌کنند و راه‌های جلوگیری از بچه دار شدن را یاد می‌دهند.

اگر ما به میانگین جمعیت جایگزینی هر خانواده به ازای هر خانواده -که ۲ تا ۴ بچه است- نرسیم پیری جمعیت قطعی است تازه با این آمار وضعیت موجود را حفظ کردیم.

ما در ۳۰ سال آینده پیرترین کشور دنیا و جمعیت سالمند هستیم، کشوری که جوان ندارد تولید، اختراع، اکتشاف، پویایی، نشاط و شادابی ندارد

بچه چهارم ناخوانده است و خارج از کوپن است، دولت در همه سیاست‌های جمعیتی به خانواده ۵ نفری با سه فرزند کمک می‌کند.

همان اول قوانین ما بچه چهارم را انسان حساب نمی‌کند و هیچ حمایتی از طریق دولت از او انجام نمی‌شود، معنی این قوانین این است که شما فرزند آوری نداشته باشید. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، فرزندآوری ، عقیم سازی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرزندآوری عقیم سازی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد

جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۷۸ تاکنون به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اضافه نشده است و با توجه به شاخص‌های جمعیت و پراکندگی در حوزه جغرافیایی یک نابرابری در حوزه‌های انتخابیه ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: ۵ طرح در مجلس یازدهم در این زمینه به کمیسیون رسید و در هم ادغام که در نهایت مقرر شد با توجه به اینکه ۲۴ سال است نماینده‌ای به تعداد نمایندگان مجلس شورای اضافه نشده، ۴۰ نفر نماینده به تعداد کلی نمایندگان مجلس اضافه شوند ونهایتا باید ۲۰ نفر متعلق به حوزه‌های جدید و مستقل و ۲۰ نفر هم به حوزه فعلی افزوده شوند. 

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق این قانون باید در استان یزد در حوزه یزد، اشکذر و زارچ یک نماینده و در حوزه مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست یک نماینده دیگر اضافه می‌شدند که شاخص ما محرومیت، جمعیت و بحث‌های امنیتی و ... بود که براساس اصل ۶۴ قانون اساسی و سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ بود. در سیاست‌های کلی انتخابات در سال ۱۳۹۵ رهبر معظم انقلاب مطرح کردند "تعیین حوزه‌های انتخابیه بر اساس جمعیت و مقتضیات اجتناب ناپذیر به گونه‌ای که حداکثر عدالت انتخاباتی و شناخت مردم از نامزد‌ها فراهم گردد یک اصل است.

جوکار خاطرنشان کرد: تعیین حوزه انتخابیه بر مبنای جمعیت و مقتضیات مطرح بود و نکته اساسی اینکه خیلی از حوزه‌ها سهمی در این مقوله نداشتند و براساس این شاخص‌ها نماینده‌ای به آنها تعلق نمی‌گرفت و قرار شد کلیات مطرح شود که کلیات رای نیاورد و دولت هم مخالفت کرد و اصل ۷۵ که هزینه برای دولت دارد را د ر این زمینه مطرح کردند و این طرح مصوب نشد؛ و‌ی ابراز امیدواری کرد: در مجلس دوازدهم این طرح مطرح و این بی عدالتی‌ها رفع شود. 

نمایندگان مجلس با ۹۴ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع، با کلیات طرح دوشوری اصلاح جداول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه