Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهور استان اصفهان از اضافه شدن ۹۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف در بزرگراه‌های شهر اصفهان خبر داد و گفت: علت اصلی کاهش آمار تصادفات نظارت‌های پلیسی و فعال بودن دوربین‌های نظارت تصویری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به کمک افزایش برخوردها و نظارت‌های پلیسی و همچنین فعال بودن دوربین‌های نظارت تصویری شاهد کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند سالی است که در اصفهان تصادفات شهری کاهش چشمگیری داشته است، به طوری که 7 درصد کاهش جانباختگان و 11 درصد کاهش تعداد تصادفات فوتی در حوزه شهری را شاهد هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه دلیل کاهش آمار تصادفات شهری اخیر ناشی از کاهش تردد به علت کرونا نبوده، گفت: همه تخلفات با دوربین‌های ثبت تخلف، ضبط می‌شوند و در حال حاضر 90 دستگاه دوربین ثبت تخلف شهر اصفهان در بزرگراههای شهر اصفهان در حال اضافه شدن هستند.

وی تصریح کرد: ایستادن روی خط عابر پیاده منجر به 200 هزار تومان جریمه برای راننده متخلف می‌شود.

سرهنگ محمدی ادامه داد: قبلا در تقاطع هتل‌پل چراغ عابر پیاده و دوربین وجود نداشت و بیشترین تصادفات عابر پیاده رخ می‌داد ولی با ثبت دوربین، چراغ عابر‌پیاده و ساماندهی چهار‌راه‌ها شاهد کاهش تصادفات در این نقطه شهر هستیم.

تصادف در محور کاشان بادرود 4 کشته بر جای گذاشتتعداد بستری‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای در آذربایجان‌غربی 34 درصد کاهش یافتبیش از 4 هزار نفر در 6 ماه گذشته به دلیل تصادفات در قم مجروح شده‌اند

وی با اشاره به معیار اصلی ثبت تخلف سرعت غیرمجاز، اظهار داشت: کسانی که قبل رسیدن به هر دوربین ثبت تخلف در بزرگراهها ترمز کرده و سرعت خود را کاهش می‌دهند بدانند که کاهش سرعت قبل از رسیدن به دوربین تاثیری در سرعت ثبت شده ندارد چون معیار اصلی میانگین دو دوربین است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا سقف 30 کیلومتر بیش از سرعت مجاز مبلغ 60 هزار تومان و 31 کیلومتر بالای سرعت مجاز مبلغ 200 هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و همچنین نمره نفی در گواهینامه راننده ثبت می‌شود.

وی افزود: 43 درصد جانباختگان تصادفات درون شهری را موتورسواران تشکیل می‌دهند و در رده دوم این آمار، عابران پیاده با 27 درصد هستند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی الزامی و ضروری است، گفت: تحقیقات نشان داده برای آرامش داشتن بیشتر در رانندگی چه در جاده و چه شهر باید قوانین راهنمایی و رانندگی به خوبی رعایت شود.

انتهای پیام/166/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس دوربین ثبت تخلف شهر اصفهان عابر پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران ، خستگی و سرعت غیر مجاز را دو عامل اصلی تصادفات یک هفته گذشته پایتخت اعلام کرد. به گفته سرهنگ جوانبخت ، در این تصادفات دو شهروند جان خود را از دست دادند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳