Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ای هوم،هرچه تعداد کفش هایی که با گذشت زمان می خرید بیشتر می شود، فضای مورد نیاز برای نگهداری آنها نیز افزایش می یابد. اگر شما هم از افراد خوش شانسی نیستید که فضای بسیار بزرگ و کافی درون کمد دارند، پیدا کردن فضا برای قرار دادن کفش ها به معضلی جدی تبدیل می شود.  قصد داردیم ساخت جاکفشی خلاقانه ای را به آموزش دهد که به جای قایم کردن کفش ها درون کمد یا زیر تخت، آنها را به گونه ای نظم دهید که به راحتی قابل مشاهده و انتخاب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاکفشی را می توانید در هر فضایی از خانه قرار دهید چرا که از نظر ظاهری نیز زیبا به نظر می رسد آن هم با کفش های محبوب خودتان!

وسایل مورد نیاز برای ساخت جاکفشی در خانه میله چوبی با قطر 25 میلی متر میله چوبی با قطر 10 میلی متر میله چوبی با قطر 8 میلی متر مته دریل با قطر 8 میلی متر اره مهره چوبی با حفره 8 میلی متری سمباده چسب چوب

مرحله اول: چوب قطور را اندازه گیری کرده و آماده کنید.

فضای موجود برای قرار دادن جاکفشی را اندازه بگیرید. آن عدد را رند کرده و به اندازه آن چوب را برش بزنید.

یک خط صاف روی چوب ترسیم کنید؛ مطمئن باشید که کاملا صاف باشد و در مرکز چوب قرار گرفته باشد. هر 5 سانتیمتر از طول چوب را علامت گذاری کنید.

کمی پایین تر بروید و این بار هر 8 سانتیمتر را علامت بزنید. در نهایت با این دو ردیفی که علامت زده اید، باید یک طرح زیگزاگ حاصل شده باشد.

مرحله دوم: با دریل سوراخ ایجاد کنید.

روی هر کدام از علامت گذاری ها را با استفاده از دریل سوراخ کنید. در زمان استفاده از دریل مطمئن شوید که همه حفره ها در یک راستا قرار گرفته و عمود به مرکز چوب باشند.

در قسمت پشتی این میله چوبی و درست در زیر حفره های ایجاد شده، نیز نیاز به دو حفره دارید تا بتوانید پایه های جاکفشی را درون آن قرار دهید. با امتداد خط میانی دو ردیف سوراخ در پشت میله، می توانید محل ایجاد سوراخ پایه ها را پیدا کنید. با فاصله 2 سانتیمتر از خط میانی میله چوبی، با استفاده از دریل، دو حفره را در یک راستا و در کنار هم ایجاد کنید.

مرحله سوم: پایه ها را بسازید.

حال به 4 عدد پایه به طول 8 سانتیمتر نیاز دارید. بعد از برش این پایه ها با کمک سمباده سطح برش خورده را صاف کرده و برای اطمینان خاطر بیشتر با کمی چسب چوب، آنها را درون سوراخ های ایجاد شده برای پایه ها قرار دهید.

می توانید برای فرو کردن آنها از چکش استفاده کنید. به یاد داشته باشید که در این زمان باید از میله های هم قطر با مته دریل استفاده کنید.

مرحله چهارم: باقی چوب های نگهدارنده کفش را برش بزنید.

برای قرار دادن کفش ها نیاز به قطعاتی به طول 25 سانتیمتر دارید. تعداد حفره ها را بشمارید تا بدانید به چند قطعه چوب نیاز دارید.

از مهره های چوبی دارای حفره برای سر هر تکه میله چوبی استفاده کنید و آن را با چسب چوب روی میله محکم کنید.

درون هر حفره یک قطره چسب چوب ریخته و میله ها را درون آنها فرو کنید. جاکفشی زیبای شما آماده است و حال می توانید کفش های مورد علاقه و زیبایتان را روی میله ها آویزان کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کفش زندگی جا کفشی خانه میلی متر چسب چوب پایه ها کفش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمیق ترین حفره آبی جهان در مکزیک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، مانند سیاهچاله های فضایی در منظومه شمسی، ویژگی های مرموزی نیز روی زمین وجود دارند که گودال های آبی هستند. عمق این حفره های عظیم در اقیانوس های زمین ممکن است به اندازه طول آسمانخراش باشد.

تصور می شود این حفره های مذکور که اواخر عصر یخی به وجود آمده باشند، نقاط اکولوژیکی مهمی هستند که انبوهی از گیاهان و حیوانات در آنها زندگی می کنند. اکنون محققان بزرگترین حفره آبی در جهان را شناسایی کرده اند که در خلیج چتومال واقع در مکزیک قرار دارد.

حفره آبی مذکور به نام «تام جا» (Tamm Ja) در زبان قوم مایا به معنی آب عمیق است و عمق آن به ۴۲۰ متر زیرسطح دریا می رسد. محققان تاکنون هیچ گاه به انتهای این گودال نرسیده اند.

پیش از این محققان تصور می کردند تام جا دومین گودال آبی جهان باشد اما اندازه گیری های جدید حاکی از آن است که عمق آن از گودال رکورد دار پیشین که در چین قرار دارد، بیشتر است.

نمونه برداری و بررسی حفره آبی تام جا در سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی انجام شد اما محققان سال قبل از وجود آن خبر دادند. به هر روی آنها عمق این حفره را ۲۷۴.۴ متر تخمین می زدند که معادل ارتفاع برج ویلیامز در هیوستن آمریکا است.

اما در واقع تخمین های پیشین ۴۰۰ فوت کوتاه تر از عمق تایید شده فعلی هستند. محققان طی یک بررسی جدید در چتومال مکزیک توانستند با کمک ابزار پروفایلر CTD (رسانایی، دما و عمق) در دسامبر سال گذشته به تخمین دقیق تری از عمق تام جا دست یابند.

این دستگاه مجموعه ای از کاوشگرهاست که به یک قاب فلزی دایره شکل متصل هستند و به وسیله یک کابل به اعماق آب ارسال می شود.

قبل از آن محققان از روش نگاشت صداگیر پژواک(echo sounder mapping) استفاده کردند که با کمک پالس های امواج صوتی عمق را تخمین می زند.

در دسامبر ۲۰۲۳ میلادی یک ماموریت اکتشافی غواصی انجام شد تا شرایط محیطی در این گودال شناسایی شود. سوابق پروفایلر CTD از ۴۲۰ متر زیر سطح دریا فراتر رفت و هنوز به انتهای گودال نیز نرسیده بود. به این ترتیب تام جا به عنوان عمیق ترین گودال آبی جهان تایید شد.

کد خبر 6094137 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عمیق ترین حفره آبی جهان در مکزیک کشف شد
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!