Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه مسئولان فدراسیون و انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین امروز برگزار شد. خبرگزاری میزان - با اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه‌ای به منظور بررسی مسابقات رکوردگیری پارادوومیدانی، با حضور اسبقیان رییس، نصیبی و نصیری سرپرست نواب رییس، حمیدی دبیر، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی، ابراهیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون و بهمن رضایی رییس، شیعه نایب رییس بانوان، موسوی دبیر انجمن و خلیلی رییس کمیته داوران پارا دوومیدانی امروز یکشنبه ۲۰ مهر ماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسبقیان در این جلسه بیان کرد: ما همراه ورزشکارانمان هستیم و همواره تلاش شده به مشکلات و نقطه نظرات آنها توجه شود و به طور حتم با برطرف سازی مسائل، فضا را برای حفظ آرامش ورزشکاران مهیا می کنیم. تا ان شاءالله در پارالمپیک به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنند و افتخارآفرین ایران عزیز اسلامی باشند. باید مانند یک پدر در کنار ورزشکاران باشیم و با رفتار مناسب، روحیه آنها را حفظ کنیم تا با آرامش در رویدادها حاضر شوند.

رییس فدراسیون گفت: نظرات ورزشکاران درباره این مرحله از مسابقات مورد بررسی قرار گرفت و به دو پارادوومیدانی کار برای حضور در رکوردگیری مجدد فرصت داده خواهد شد تا در یک زمان مشخص و تعیین فضایی که نسبت به شیوع بیماری کرونا مشکلی ندارد، با حضور داوران رکورد خود را ثبت کنند.

بهمن رضایی رییس انجمن در این نشست اظهار داشت: از مسئولان فدراسیون برای برگزاری مسابقات رکوردگیری تشکر می‌کنم. پیش از شیوع بیماری کرونا و در سال‌های گذشته رقابت‌های قهرمانی کشور را با حضور ۴۰۰ ورزشکار برپا می‌کردیم. اشتباه در تمام مسابقات مختلف داخلی و جهانی رخ می‌دهد، اما سعی کردیم میزان خطاها در مسابقات کم باشد. همیشه تلاش شده براساس تجهیزات و امکاناتی که در دسترس بوده مسابقات را به بهترین شکل برگزار کنیم.

رئیس انجمن گفت: از ورزشکاران حمایت می‌کنیم و در این مدت با کمک‌های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون سعی کردیم، تجهیزات مختلفی را در اختیار آنها قرار دهیم و این روند باز هم ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: یک دست و چند هندوانه؛ تمام راه‌ها به رضایی ختم می‌شود

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون جانبازان پارادوومیدانی‌

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پارادوومیدانی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون جانبازان پارادوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست فوق العاده هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی روز شنبه برگزار شد. این نشست به ریاست نصراله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رییس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد انتخابات ریاست فدراسیون روز ۳۰ خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز(داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمنهای ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

به گزارش خبرنگار مهر، نام نویسی از کاندیداها از بهمن ۱۴۰۱ آغاز شد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی نیز در اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد. بر اساس آنچه که در جلسه هیات رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مورد بررسی قرار گرفت مقرر شد مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شود. برای حضور در این انتخابات ۱۰ نامزد نام نویسی کرده بودند.

کد خبر 6090740

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها