Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قم طرح اتصال امتداد بلوار عمار یاسر تقاطع مقداد به آزادراه امیرکبیر را موردتوجه قرارداد و گفت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم و گره‌گشا ازنظر ترافیکی و پدافند غیرعامل در سطح استان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه عشایری در سالن کرامت استانداری، طرح اتصال  امتداد بلوار عمار یاسر تقاطع مقداد به آزادراه امیرکبیر را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم و گره‌گشا ازنظر ترافیکی و پدافند غیرعامل در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با بیان اهمیت استراتژیک این پروژه برای شهر قم گفت: برای به سرانجام رسیدن این پروژه زمان زیادی صرف شده و حداقل چندین جلسه در سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت راه و شهرسازی موضوع مطرح و موردبررسی قرارگرفته است.

وی در ادامه به درخواست اجرای طرح مرکز نگهداری سالمندان و ایتام در مجموعه کشت و صنعت فدک استان با وسعت سه هزار و 850 مترمربع اشاره و ابراز کرد: در انجام چنین طرح‌هایی باید همواره نظر کارشناسی مبنا قرار گیرد.

سرمست بر لزوم تسریع در انجام چنین طرح‌هایی تأکید و تصریح کرد: در جامعه‌ای که وظیفه‌داریم برای سالمندان و ایتام فضایی فراهم کرده و کاری انجام دهیم چرا باید اجرای این طرح‌ها به تعویق بیفتد و مسئولان کوتاهی داشته باشند.

توصیه معاون استاندار قم به بانک‌های خصوصی؛ تعامل مناسبی با تولیدکنندگان داشته باشیددرخواست استاندار قم از دستگاه‌ها در واگذاری طرح‌ها به سرمایه‌گذاران/ اهلیت و توانمندی در نظر گرفته شوداستاندار قم: با وجود تحریم و مشکلات اقتصادی، پروژه‌های شاخص در قم در دست اجراست

استاندار قم در بخشی از این جلسه اظهار کرد: مسائل مربوط به انجام پروژه‌ها باید در جلسه کارگروه امور زیربنایی فقط رأی‌گیری شود که یا تصویب یا رد می‌شود، طرح همه مباحث مربوط به طرح‌ها و پروژه‌ها جایش کارگروه نبوده و فقط باید در این جلسه در رأی‌گیری اثرگذار باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه قدر طرح‌ها پخته‌تر بوده و با نظرات کارشناسی‌تر به کارگروه امور زیربنایی بیاید کار کارگروه راحت‌تر شده و اگر در کمیته فنی راه‌حل جایگزینی هست همان‌جا مطرح شود بهتر است.

خاطرنشان می‌شود؛احداث باشگاه سوارکاری در جاده کاشان به مساحت 40 هزار متر مربع، درخواست اجرای طرح مرکز نگهداری سالمندان و ایتام در مجموعه کشت و صنعت فدک استان با وسعت سه هزار و 850 مترمربع و طرح اتصال امتداد بلوار عمار یاسر تقاطع مقداد به آزادراه امیرکبیر به تصویب کارگروه امور زیربنایی استان رسیدند.

انتهای پیام/451/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگروه امور زیربنایی آزادراه امیرکبیر بلوار عمار یاسر استاندار قم طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️در این اطلاعیه آمده است:
به مـنظور انجام تعمیرات پیشگیرانه تأسیسات توزیع و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، خاموشی‌های برنامه ریزی شده در برخی نقاط استان سمنان به شرح ذیل انجام می‌شود.

شهرستان سمنان:
- مسکن ملی روزیه و شمال بلوار هشت شهریور از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر
شهرستان شاهرود:
- کوچه چهارم خیابان فردوسی از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۱:۳۰
- حدفاصل میدان بسیج تا اداره ثبت احوال در بلوار شهیدمطهری از ساعت ۱۱:۰۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر
شهرستان مهدیشهر:
- شهرک طالب آباد از ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۲:۰۰ ظهر

دیگر خبرها

  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • سند تک برگ ۱۴۲ میلیون مترمربع از اراضی شهر جدید امیرکبیر صادر شد
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • وزیر ارتباطات از احتمال رفع فیلتر «گوگل‌پلی» خبر داد
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی