Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:13:43 GMT

خبرنگار مطالبه گر حمایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۴۱۴۲

خبرنگار مطالبه گر حمایت می‌شود

حجت‌الاسلام میرزایی امربه‌معروف و نهی از منکر را از وظایف ذاتی رسانه‌ها دانست و گفت: از اصحاب رسانه در حوزه مطالبه گری صحیح و امربه‌معروف و نهی از منکر دفاع و حمایت خواهیم کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«روح‌الله میرزایی » امروز(20مهر) در جلسه نشست خبری که به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در اداره کل دادگستری استان برگزار شد، بابیان اینکه تخلفات بانک سرمایه توسط یک کارمند آمر به معروف بازگو شد، اظهار کرد:کارمندی که اخراج شده به محل کارش بازگشت و حکم جذبش تمدید شد اگر دستگاه تمکین نکند برخورد قانونی اعمال خواهد شد، طی حضور این کارمند در چند برنامه تلویزیونی فشار رسانه‌ای وارد شد و اتفاقات خوبی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قائم‌مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امربه‌معروف کشور افزود: وظیفه ما پیگیری مطالبات مردم نیست اما اگر کسی جایی به علت  اجرای امربه‌معروف آسیب ببیند باید حمایت کنیم، برخی از دوستان می‌خواهند مردم از صحنه خارج‌شده و ما کار را انجام دهیم.

 

حجت‌الاسلام میرزایی تصریح کرد: در بحث حمایت از مردم ما پای‌کار هستیم، ازآنجایی‌که مردم در موارد خاص نمی‌توانند ورود پیدا کنند، گروه‌های تخصصی جهادی امربه‌معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف اعم از محیط‌زیست باید به داد مردم برسند.

 

وی بابیان اینکه ایجاد گروه‌های تخصصی در راستای دستیابی دریافت بهترین نتیجه و اثرگذاری در دستور کار است، گفت: به مردم باید تذکر داده شود نه اینکه تحکیم شود، ما از گروه‌های جهادی ستاد حمایت خواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به اینکه در چهارمین سفرم به مازندران هستم،گفت: ایجاد زباله‌سوز در ساری دغدغه نماینده ولی‌فقیه در مازندران بوده است، پول آمده ولی زباله‌سوز تأسیس نشده است، این مطالبه گری همان گامی است که در مقابله با فساد انجام‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در گیلان هم‌ارتفاع زباله به ۹۰‌متر رسیده است، گفت: این معضلات را در سطح کشور داریم، ما دریاچه شیرابه زباله را در تهران داریم که نظیر ندارد، مسئولان کمک کنند مطالبه گری کنیم تا این مسائل حل شود.

 

حجت‌الاسلام میرزایی متذکر شد: ما رسانه را ازجمله همکاران امربه‌معروف و نهی از منکر می‌دانیم و حمایت خواهیم کرد، خبرنگاری ماهیتش این است که مطالبات مردم را به نتیجه می‌رساند، مطالبه گری جدی باید سرلوحه امور رسانه‌ها باشند و پرونده‌های تحقیقی بردارند.

 

قائم‌مقام دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر کشور اضافه کرد: رسانه با یک کار فرهنگی و مطالبه گری می‌تواند نقشی ایفا کند که بسیاری از منکرات برطرف شود، ستاد استان هم تمام‌قد پای‌کار حمایت از خبرنگاران است. 

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رسانه مطالبه گر زباله سوز ساری نماینده ولی فقیه درمازندران بانک سرمایه امربه معروف و نهی از منکر امربه معروف و نهی از منکر معروف و نهی از منکر حجت الاسلام میرزایی مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم