Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان تاکید کرد: برگزاری هر گونه مراسم ترحیم از تاریخ ۲۱ مهرماه به مدت ۲ هفته در آرمستان های شهرستان رفسنجان ممنوع است و ارسال پیامک ترحیم باید متوقف شود. 

دکتر "مجید فصیحی هرندی" عصر امروز ۲۰ مهر ماه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رفسنجان اظهار کرد: با توجه به آمار موارد مثبت و بستری، شهرستان رفسنجان در وضعیت خوبی قرار ندارد و از مردم مجدانه خواهشمندم از دورهمی ها و مهمانی های خانوادگی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، بیشترین موارد ابتلا به این بیماری در میهمانی های خانوادگی بوده است. 

فصیحی هرندی بیان کرد: متاسفانه شاهد ابتلای همه اعضای یک خانواده ۵ نفره به این بیماری بوده ایم و این موضوع تبعات اجتماعی بدی به همراه خواهد داشت.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: اگر در رفسنجان وضعیت همین‌طور ادامه داشته باشد بیمارستان جا نخواهد داشت و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از بیماران بستری در بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) مربوط به شهر رفسنجان هستند.

فصیحی هرندی با بیان اینکه تاکنون مشکلی در مورد کارگران فصلی نداشتیم، عنوان کرد: طبق بررسی تیم واکنش سریع ۸۰ درصد بیماران در خانواده بوده و الگوی انتقال بیماری، خانوادگی شده است، لذا توصیه ما این است که هر کسی از خودش مراقبت کند.

رئیس ستاد کرونای شهرستان رفسنجان با تاکید بر اینکه سختگیری ها بیشتر خواهد شد، یادآور شد: بازرسی ها نسبت به گذشته بیشتر می‌شود و با صنوف متخلف برابر قانون برخورد و بعضا پلمپ خواهند شد. 

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه هنوز عده زیادی از مردم این بیماری را جدی نگرفته اند و رفت آمد ها در شهر و بخصوص بازار بیشتر شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد عدم رعایت نکات بهداشتی در برخی ادارات شهرستان هستیم، مجددا به روسای ادارات اخطار می دهم، برخورد ها جدی خواهد بود.

فصیحی‌هرندی عنوان کرد: مشکل اصلی ‌ما انتقال داخل منازل است. با توجه به آمار و گزارش‌هایی که داده شده یکی از مبادی محل‌های انتشار ویروس کرونا فضاهای مسقف است بنابراین باشگاه‌ها چون در فضاهای سربسته فعالیت می‌کنند باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فرماندار شهرستان رفسنجان تاکید کرد: برگزاری هر گونه مراسم ترحیم از تاریخ ۲۱ مهرماه به مدت ۲ هفته در آرمستان های شهرستان رفسنجان ممنوع است و ارسال پیامک ترحیم باید متوقف شود. 

به گفته فرماندار رفسنجان کلیه همایش ها و مراسمات از شنبه آینده به مدت ۲ هفته در شهرستان رفسنجان برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار شهرستان ها کرمان استانی شهرستانها کروناویروس رفسنجان شهرستان رفسنجان فصیحی هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم