Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در دومین دیدار دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی ساعت ۱۹ امشب (یکشنبه ۲۰ مهر)، پارس جنوبی بوشهر و صنعت فرش حداد اصفهان در ورزشگاه دهکده گردشگری  بوشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به نفع بوشهری‌ها به پایان رسید.

صنعت فرش حداد اصفهان که دیشب در نخستین دیدار این رقابت‌ها  توانسته بود  ۷ بر ۴ مقاومت گلساپوش را شکست دهد نتوانست امشب شگفتی دوم خود را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نماینده اصفهان شگفتی آفرید

برای پارس جنوبی محمد احمدزاده و علی میرشکاری هر کدام دو گل به ثمر رساندند. چهارمین گل پارس جنوبی در ثانیه‌های آخر بازی به دست آمد.

دور برگشت مرحله نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی با حضور سه تیم پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد و صنعت فرش حداد اصفهان تا بیست و دوم مهر در بوشهر ادامه دارد تا قهرمان لیگ مشخص شود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ساحلی لیگ برتر فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو