Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ مهدی رسول پناه در جمع خبرنگاران در مورد مطالبات برانکو از پرسپولیس گفت: پیگیر پرداخت مطالبات آقای برانکو هستیم. امروز بخشی از این مطالبات تأمین شده و همان طور که به ما خبر دادند مابه التفاوت آن را کارگزار باشگاه تأمین خواهد کرد تا مطالبات برانکو را پرداخت کنیم و از شرمندگی این مربی دربیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا شرایط سخت است و کسی هنوز کمکی به پرسپولیس نکرده است، اما کارگزار بخشی از این مطالبات را تأمین کند و ما آن را در اختیار آقای برانکو قرار بدهیم.

وی در مورد این که آیا راه انتقال پول به برانکو را پیدا کرده‌اید و با وزارت امور خارجه در این باره صحبت داشته‌اید، گفت: بله، بهترین راه انتقال، انتقال از راه قانونی خودش است. چون مبلغ بالاست و خطرناک است و ان‌شاءالله بتوانیم از طریق قانونی که همان وزارت امور خارجه است پول را منتقل کنیم.

رسول پناه در باره این که ظاهرا به خاطر تحریم‌ها مشکلاتی برای انتقال پول وجود دارد عنوان کرد: همه‌اش مشکل است. درست است که برخی گفته‌اند ما می‌توانیم از طریق تهران پول را پرداخت کنیم، اما این حالت کارمزد دارد. بهترین و مطمئن‌ترین راه انتقال پول از مسیر قانونی وزارت امور خارجه است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت محمد نادری با پرسپولیس گفت: چند بار با این بازیکن تماس گرفته‌ایم و منتظریم به باشگاه بیاید. با مدیر برنامه‌هایش هم صحبت کردیم قرار است به باشگاه بیاید ولی هنوز نیامده است.

رسول پناه در مورد وضعیت بشار رسن گفت: امروز باید بخشی از مبلغ قراردادش را پرداخت می‌کردیم، که پرداخت کردیم و منتظریم به ایران بیاید.

وی در مورد این که بازیکنان پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن آپشن‌های قراردادهایشان شاکی هستند، تمرینات این تیم کی شروع می‌شود، گفت: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد اکنون مهم برای ما و همه هواداران دغدغه پول برانکو است. تمام اولویت و تمرکز ما پرداخت مطالبات این مربی است.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد این که پیروانی گفته است که طلب برانکو باید با دلار 3 هزار تومانی و در زمان آقای عرب پرداخت می‌شد گفت: این پول باید قبل از دوره عرب پرداخت می‌شد. این مطالبات برانکو مربوط به سال 97 است و شکایتی هم او کرده مربوط به سال 97، دوره آقای عرب بوده است. ایشان هم توجیهات خودشان را داشته است. با دلار 3 هزار تومانی این پول پرداخت نشده و ما اکنون باید این پول را با دلار 30 هزار تومانی بپردازیم. با این همه هزینه‌هایی که باشگاه دارد. فشار روی باشگاه زیاد است و کسی هم نمی‌آید کمک کند، همه فقط طرح و پیشنهاد می‌دهد هیچ کس به معنای واقعی برای کمک نیامده است.
وی در مورد این که آقای علیپور و سایر اعضای هیأت مدیره چه نقشی داشته‌اند و چه کمکی کرده‌اند گفت: بله این که کمک کرده‌اند، کارهایی برای تأمین سرمایه برای پول برانکو انجام داده‌اند و هم پیشنهاد‌ دادند و هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: رسن با اف سی قطر قرارداد امضا کرد

رسول پناه در مورد این که برخی از پیشکسوتان هیچ کمکی نکردند و فقط فضای جامعه را ملتهب کردند، گفت: نیت آنها هم خیر است، هواداران باید قضاوت کنند. شما می‌بینید موجی ایجاد شده و همه در حال موج سواری هستند. بله ما وظیفه داریم نسبت به تأمین پول آقای برانکو و وظیفه داریم این پول را پرداخت کنیم. می‌دانم دغدغه همه هواداران است، ‌درکشان هم می‌کنم اما واقعا این را به همه هواداران می‌گویم باشگاه دست تنهاست و کسی هم کمک نکرده است. اگر کسی کمک کرده به ما اعلام کند. متأسفانه هیچ کس نیامده و فقط پیشنهاد داده‌اند.

منبع: فارس لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرسپولیس تهران رسول پناه استراماچونی ویلموتس رسول پناه پرداخت کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد

ایسنا/لرستان توجه! توجه! محل خود را ترک و به مکان امن پناه ببرید.  این صدای آشنایی است که بخشی از خاطرات ما دهه شصتی‌ها را تشکیل می‌دهد؛ اصلا ذهنمان را مشغول کرده و خیال ندارد از مخیله‌مان پاک شود.

توجه! توجه! محل خود را ترک و به مکان امن پناه ببرید.  این صدای آشنایی است که بخشی از خاطرات ما دهه شصتی‌ها را تشکیل می‌دهد؛ اصلا ذهنمان را مشغول کرده و خیال ندارد از مخیله‌مان پاک شود.

صدای آژیر پراسترس دوران جنگ، روزهایی که بمباران خاطراتمان را رقم می‌زد. برای دشمن فرقی نمی‌کرد که اهداف موشکی‌اش سرباز هست یا سردار، خانواده‌ هست یا دانش‌آموز، کاسب هست یا رفتگر! برای او ایرانی بودن مهمترین هدف بود برای کشته شدن، برای معلولیت، برای شکار...

در آن روزها اضطرابی که بر همه ما کودکان دهه ۶۰ مستولی بود صدای آژیر وضعیت قرمز بود که از رادیو در مواقعی که رادارها حضور یک هواپیمای جنگنده عراقی را در مناطق ردیابی می‌کردند، پخش می‌شد: «توجه! توجه! صدایی که هم‌اکنون می‌شنوید اعلام خطر یا وضعیت قرمز است و معنا و مفهوم آن این است که حمله هوایی انجام خواهد شد محل کار و منزل خود را ترک کنید و به پناهگاه‌ها و نقاط امن پناه ببرید»! اوووووووووووو ...

خاطرم هست که زمانی این صدا از رادیو پخش می‌شد چهره خانم معلم درهم می‌رفت اما سعی می‌کرد اضطرابش را پشت لبخندی مصنوعی پنهان کند و یکی یکی بچه‌ها را که از ترس جیغ می‌کشند به پناهگاه ببرد، یکدفعه متوجه می‌شد کودکی زیر میز خودش را خیس کرده و او بدون اینکه اجازه بدهد بقیه متوجه شوند آرامش می‌کرد و با همان شرایط او را در آغوش می‌کشید و به پناهگاه می‌برد.

امان از آن روز که صدای صوت موشک زودتر از پیام رادیو می‌رسید و مدرسه با خاک یکسان می‌شد. مثل همان روزی که پنج دانش‌آموز دختر دبیرستان بنت‌الهدی صدر خرم‌آباد هرگز به خانه برنگشتند.

شهیده سیده زهرا رحیمی، شهیده نازیلا جزایری، دیانا کاکاوندی، شهیده لعبت نادی و شهیده طاهره جابری و معلم‌هایی که هر سال داغ دلشان با آن خاطرات تلخ تازه می‌شود.

هفته بزرگداشت معلم برهمه زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت مبارک باد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند