Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر سید محمد هاشمی شهری در دیدار با مدیرکل عشایر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای نخستین بار در کشور طرح راه‌اندازی خانه‌های بهداشت عشایر آغاز شده و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مناطق عشایر نشین ۶ خانه بهداشت عشایری راه‌اندازی خواهد شد تا خدمات بهتری به عشایر استان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  ادامه داد: هم‌اینک جمعیت عشایر نشین سیستان و بلوچستان خدمات سلامت را از خانه‌های بهداشت مجاور دریافت می‌کنند و تمامی خدمات سلامت طبق روال معمول به آنان ارائه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: بیش‌از ۳۰ هزار خدمت سلامت رایگان در سال گذشته به عشایر سیستان و بلوچستان ارائه شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این نشست اظهارداشت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی استقرار نظام شبکه بهداشت است.

دکتر سید مهدی طباطبایی ادامه داد: تمامی استانداردهایی که برای خانه‌های بهداشت تعریف شده برای راه‌اندازی خانه‌های بهداشت عشایری نیز لحاظ شده و تمامی تلاش ما ارائه بهترین خدمات به مردم است.

حمید طوقی مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان نیز در این نشست پراکندگی جمعیت عشایری استان را یکی از مهمترین مشکلات در راستای ارائه خدمات عنوان کرد و افزود: با وجود این معضلات تیم‌های سلامت از ارائه خدمات به جمعیت عشایر غافل نبوده‌اند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی غربالگری کرونا عشایر سیستان و بلوچستان عشایر سیستان و بلوچستان خانه های بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

به گزارش «تابناک»، محسن حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور