Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@00:17:51 GMT

قیمت مرغ رفت روی کانال ۲۲ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۴۶۰۱

قیمت مرغ رفت روی کانال ۲۲ هزار تومان

باشگاه خبرنگاران: نایب رئیس انجمن صنفی مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان و مرغ گرم ۲۲ هزار تومان است.

حبیب اسداله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی، از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۴ هزار و ۶۰۰ تا ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۲۱ هزار و ۵۰۰ تا ۲۲ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نرخ کنونی هر کیلو مرغ زنده نسبت به هفته گذشته ۶۰۰ تومان و مرغ گرم یک هزار تومان رشد داشته است.

اسداله نژاد ادامه داد: با توجه به قیمت مولفه‌های تولید و شرایط خاص حاکم بر بازار پیش بینی می‌شود که روند افزایش قیمت مرغ تا رسیدن به نرخ منطقی ادامه یابد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی درباره آینده بازار مرغ بیان کرد: تا زمانیکه تامین و توزیع نهاده‌های دامی با نرخ مصوب به شکل کنونی ادامه یابد، روند افزایش قیمت مرغ استمرار خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دولت در توزیع نهاده‌های دامی ضعیف عمل می‌کند، گفت: در حال حاضر ۳۰ تا ۴۰ درصد نهاده‌ها با نرخ مصوب در اختیار مرغداران قرار می‌گیرد و در برخی استان‌ها با مرغ تهاتر می‌شود که انحراف توزیع نهاده‌های دامی باعث افزایش شدید قیمت تمام شده تولید خواهد شد و انتظار می‌رود دولت در این خصوص حساسیت بیشتری به خرج دهد.

وی از افزایش قیمت جوجه یکروزه خبر داد و گفت: با توجه به خارج کردن تخم مرغ‌ها از دور تولید و کاهش میزان تولید، قیمت جوجه یکروزه به ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

این مقام مسئول قیمت منطقی هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری را ۱۷ هزار تومان و مرغ گرم را ۲۶ هزار تومان اعلام کرد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه مرغ نداریم، بیان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تولید، قیمت کنونی مرغ جوابگوی هزینه‌های تولید نیست.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی افزایش قیمت دان آماده کارخانه‌های خوراک را یکی دیگر از علت‌های افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور اعلام کرد.

اسداله نژاد با اشاره به اینکه بازار نهاده‌های دامی تغییری نداشته است، بیان کرد:در حال حاضر قیمت هر کیلو کنجاله سویا به بالای ۱۴ هزار تومان رسیده است و ذرت همانند قبل با نرخ ۳ هزار و ۳۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر نیاز واحد‌های مرغداری از سامانه بازارگاه تامین شود، بخش اعظم مشکل نهاده‌ها حل می‌شود که با این وجود شاهد کاهش قیمت تمام شده تولید خواهیم بود.

به گفته وی، با تامین نهاده مورد نیاز از سامانه بازارگاه جوجه ریزی منطقی می‌شود و بازار مرغ به ثبات می‌رسد.

اسداله نژاد با اشاره به اینکه اطلاعی از برنامه ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت مرغ نداریم، بیان کرد: کارگروه تنطیم بازار باید پاسخگو باشد که با وجود افزایش هزینه‌های تولید، نرخ مصوب را افزایش می‌دهد یا خیر؟

وی در پایان درباره آینده بازار مرغ تصریح کرد: با استمرار روند فعلی نهاده‌های دامی پیش بینی می‌شود که قیمت مرغ ظرف یک‌ماه آینده به سبب کاهش حجم جوجه ریزی افزایش چشمگیری یابد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت مرغ بازار کیلو مرغ زنده افزایش قیمت مرغ نهاده های دامی اسداله نژاد هزار تومان نایب رئیس نهاده ها ۱۴ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد

عربستان احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، عربستان به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده نفت دنیا احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته افزایش می‌دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً 70 تا 90 سنت افزایش یافته و به 3 دلار در هر بشکه  بالاتر از شاخص عمان/دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.
اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شداحتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.
تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد 1.65 میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.
عرضه بالای نفت خام سبک و حاشیه‌های پایین سوددهی نفتا احتمالاً افزایش قیمت نفت فوق سبک عرب را بین 30 تا 50 سنت در ماه ژوئن نگه می‌دارد. قیمت‌های رسمی فروش نفت عربستان معمولاً پنجم هر ماه منتشر شده و قیمت گذاری نفت ایران، کویت و عراق را مشخص می‌کند، یعنی حدود 9 میلیون بشکه در روز فروش نفت به آسیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
شرکت نفت آرامکوی عربستان قیمت‌ نفت را بر اساس توصیه مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود طی ماه‌های گذشته، بر اساس سوددهی و قیمت محصولات تعیین می‌کند.
انتهای پیام/59

دیگر خبرها

  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • طلا دوباره اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد