Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا مریم بخشی روز یکشنبه در بازدید از ورزشگاه وحدت آستارا افزود: راه اندازی سیستم روشنایی ورزشگاه نیازمند زمان است اما با فنس کشی اطراف آن، بستر برگزاری مسابقات فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: ورزشگاه با استانداردهای بازی های لیگ دسته اول فاصله دارد و با وجود تنگناهای مالی اداره کل ورزش و جوانان گیلان، ایرادات فنی ورزشگاه باید قبل از آغاز بازی های لیگ رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی گفت: فنس دور زمین، نیمکت ذخیره تیم های میزبان و مهمان، جایگاه تماشاگران و اتاق های کنفرانس خبری و داوران از نیازهای ورزشگاه است و فرماندار و نماینده آستارا، اعتبارات ملی و کمک های وزارت ورزش و جوانان را برای رفع نواقص پیگیری کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: در ماه های گذشته ۴۰ میلیارد ریال برای چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا و ۲۵ میلیارد ریال برای تکمیل استخر شنای این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار آستارا نیز در این بازدید گفت: کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات لیگ دسته اول کشور باقی مانده است و در این زمان کوتاه باید مشکلات مهم مجموعه ورزشی ورزشگاه وحدت برطرف شود.

عباس صابر افزود: هزینه زیرسازی و فنس کشی اطراف زمین ورزشی و محل ورود بازیکنان، از منابع شهرستانی و استانی تامین خواهد شد و راه اندازی سیستم روشنایی آن نیز در اولویت است.

بازی های لیک دسته یک فوتبال کشور از ۱۲ آبان آغاز خواهد شد و تیم فوتبال شهرداری آستارا برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این شهرستان، به این لیگ صعود کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در سفر یک روزه به آستارا از بهمن پریان رئیس سابق هیات فوتبال این شهرستان که به دلیل بیماری دیابت در منزل بستری است، عیادت کرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۵ هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

برچسب‌ها فوتبال آستارا فدراسیون فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آستارا فدراسیون فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان گیلان فوتبال آستارا فدراسیون فوتبال ایران لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان گیلان اخبار کنکور ورزش و جوانان گیلان لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز

لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. 

طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

 جمع جرایم تعیین‌شده توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جرایم را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی داشته و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. 

 این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجرسپاسی در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای فوتبال ایران؛ بودجه 1200 میلیاردی برای بازسازی ورزشگاه آزادی
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز