Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری امشب در برنامه چشم‌انداز با اشاره به اینکه مردم منتظر هستند تا تحولی در معیشت آن‌ها ایجاد شود، گفت: به زودی بسته حمایتی دهک‌های پایین جامعه برای رأی‌گیری به صحن مجلس آورده می‌شود.

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران بدانند شرایط فعلی کشور ماندنی نیست و به زودی با فضل الهی، درایت رهبری و صبوری مردم از گردنه تحریم‌ها و مشکلات عبور خواهیم کرد و افق روشنی پیش روی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مسؤولان تمام تلاش خود را به کار گیرند و جهادگونه شب و روز نشناسند و برای مردم و در راستای اولویت‌های کشور حرکت کنند از این گردنه سخت، عبور خواهیم کرد.

جعفری با اشاره به اینکه جنگ و تحریم از یک سو یک تهدید و از سوی دیگر، یک فرصت است، اضافه کرد: برای موفقیت کشور، استان و حتی شهرستان باید فرصت‌ها و قابلیت‌های آن را شناخت و بر مبنای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی توضیح داد: چهارمحال و بختیاری با ذخایر بالای آب شیرین، بهترین خاک و نیروی انسانی جزو برترین استان‌های کشور است.

نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکمیل راه‌آهن جزو اولویت‌های استان است، افزود: امسال 650 میلیارد تومان بودجه به این پروژه اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: همچنین امسال 300 میلیارد تومان بودجه به مابقی طرح‌های راه‌های مواصلاتی استان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/68024/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن کریم به اهمیت شورا و مشورت اشاره شده و خداوند در آیه «والذین استجابوا لربهم و اقاموالصلواه و امرهم شوری بی نهم و مما رزقنهم ینفقون» در کنار شورا بزرگترین ارکان دین یعنی نماز را ذکر کرده است.

وی افزود: از سعادت جامعه اجرای عدالت است که قدم‌های زیادی در این راستا برداشته شده است اما باز هم نیاز به استمرار دارد.

وی بیان کرد: خداوند بر پیامبر نیز تاکید داشته که با مردم مشورت کند و در امور مختلف مشورت را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه سنندج وظیفه دولت عدالت مدار را توجه به جامعه و مبارزه با فقر و تبعیض خواند و اعلام کرد: مسؤولان لاید زمینه رفع محرومیت را در جامعه فراهم کنند چرا که جامعه‌ای که در فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی باشد شور و مشورت نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: کار و فعالیت اقتصادی در برنامه‌ریزی مسؤولان قطعاً وجود دارد اما باید برای رونق اقتصادی از ظرفیت‌ها استعداد جوانان نیز بهره برد و همه ظرفیت‌ها را بکار بست.

ماموستا رستمی خواستار توجه به اشتغال و رفع بیکاری جوانان شد و جهش تولید و رونق اقتصادی را نیازمند توجه و همراهی مسؤولان و مردم دانست.

کد خبر 6090892

دیگر خبرها

  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد