Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: کشور روسیه از میزبانی نشست رهبران گروه‌های فلسطینی استقبال کرده است.

خبرگزاری میزان-  طبق گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، موسی ابومرزوق با انتشار پیامی در صفحه توییتری خود ضمن اعلام میزبانی مسکو در نشست گروه‌های فلسطینی، نوشت:

در سفر حماس به روسیه، میخائیل بوگدانوف فرستاده ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به خاورمیانه تاکید کرد که کشورش از میزبانی نشست رهبران گروه‌های فلسطینی استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مسکو میزبان نشست مشترک گروه‌های فلسطینی می‌شود

این نشست به منظور پشتیبانی از وحدت ملی و مشارکت سیاسی فلسطین و مقابله با توطئه‌ها برای نابودی آرمان فلسطین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حماس روسیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حماس روسیه گروه های فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!

به گزارش "ورزش سه"، رئیس IOC تاکید کرده که تغییرات آب و هوایی می‌تواند باعث شود تاریخ بازی‌ها از تابستان به پاییز تغییر کند. در سال‌های اخیر، علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک به شدت کاهش یافته بود و تنها یک پیشنهاد برای هریک از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ وجود داشت.

باخ در اینباره گفت: "بازی های ‌۲۰۳۲ به بریزبن استرالیا تعلق گرفت و برای سال ۲۰۳۶، درخواست‌ها با تعداد دو رقمی کشورهایی که علاقه‌مند هستند، مواجه شده است. ما هرگز در چنین موقعیت مطلوبی قرار نداشتیم. هرگز به این میزان علاقه به میزبانی بازی‌های المپیک ندیده بودیم."

عربستان سعودی و قطر هر دو مشتاق میزبانی بازی‌های ۲۰۳۶ هستند. همچنین اندونزی و هند نیز میزبان بالقوه هستند. باخ افزایش علاقه به میزبانی المپیک را به اصلاحاتی نسبت می‌دهد که در دوران تصدی وی انجام شد و به دنبال پایان دادن به هزینه‌های بیهوده‌ای بود که در گذشته چندین شهر میزبان را در آستانه ورشکستگی قرار داد و شهرها را وادار می‌کرد قبل از پیشنهاد درباره میزبانی تجدیدنظر کند.

دیگر خبرها

  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس ها در «پارک پیروزی» مسکو | ویدئو
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین