Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با تصمیم مدیران شهرداری رضا طلایی منش به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور انتخاب شد.

محمدرضا بهرامی صفت در گقتگو با برنا با اشاره به انتخاب سرمربی فصل جدید تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: طی جلسات متعدد شهردار همدان، ریاست و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان رضا طلایی منش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرف روزهای آینده کادر فنی این تیم نیز معرفی خواهند شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به سابقه طلایی منش گفت: از سابقه رضا طلایی منش می‌توان به حضور در لیگ برتر سال ۸۷ تا ۸۹ در تیم فوتبال پاس همدان، حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و صعود به لیگ یک با تیم فوتبال الوند همدان فصل ۹۰_۹۱ و لیگ دسته اول سه فصل با تیم‌های الوند همدان و گیتی پسند اصفهان سال‌های ۹۲_۹۴ نام برد.

بهرامی صفت خاطرنشان کرد: همچنین حضور در لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم با تیم فوتبال پاس همدان از سوابق این مربی بومی و خوش سابقه همدانی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته دوم لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید

به نظر می‌رسد رالف رانگنیک را باید سرمربی جدید بایرن مونیخ در فصل آینده قلمداد کنیم.

طرفداری | معرفی رالف رانگنیک به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید انجام خواهد شد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، در حالی که بایرن مونیخ خودش را برای بازی برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها هنوز هم یکی از مهم‌ترین موضوعات درون این باشگاه آلمانی است. مکس ابرل عضو هیئت مدیره بایرن مونیخ در پاسخ به سوالی در مورد اینکه سرمربی جدید بایرن چه زمانی معرفی خواهد شد گفت:

هیچ اطلاعیه معتبری برای فصل آینده، همچون انتخاب سرمربی یا هر مسئله دیگری قبل از بازی دوم ما با رئال مادرید انجام نخواهد شد.

در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

انتظار می‌رود رالف رانگنیک و بایرن مونیخ به‌زودی با یکدیگر به توافق کامل برسند و تنها مسئله باقی‌مانده فقط زمان است. انتخاب رانگنیک که در حال حاضر هدایت تیم ملی اتریش را برعهده دارد نشان می‌دهد که موضع مدیران بایرن حتی در صورت قهرمان شدن احتمالی این تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا در مورد توخل تغییر نخواهد کرد و رالف رانگینک را باید سرمربی بعدی بایرن مونیخ در فصل آینده به حساب آوریم.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟