Web Analytics Made Easy - Statcounter

آناهیتا زینی وند کارگردان تئاتر تاکید دارد تله تئاتر کمک زیادی به تئاتر و هنرمندان آن می کند و صدا و سیما می تواند در این مسئله همکاری خوبی کند تا تئاتر دوباره سرپا شود چون اگر تئاتر نتواند مخاطب داشته باشد به زودی نابود می شود درواقع دولت باید به این مسائل رسیدگی کند.

آناهیتا زینی وند، کارگردان تئاتر بختک با اشاره به اینکه اگر در شرایط فعلی تئاتر تماشاگر نداشته باشد خانواده تئاتر و رسانه های ملی و سینما ها که در سال های اخیر از تئاتر بازیگر گرفته اند متضرر می شوند به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: تئاتر هنری است که بدون هر کمکی می تواند روی پای خودش با ایستد اما بدون تماشاچی نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد و کاملا از بین می رود در یک دوره زمانی صدا و سیما تله تئاتر را روی کار آورد و استقبال زیادی از طرف تماشاچیان تلویزیونی شد اما این کار خیلی زود از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در حال حاضر دولت تنها کاری که می تواند  حداقل برای کارگردان ها و بازیگران  و عوامل صحنه ی حرفه ای تئاتر که از این طریق در حال ارزاق و رزق و روزی هستند و هزینه های زندگی اشان را در می آورند انجام دهد برپا کردن مجدد تله تئاتر است چون صدا و سیما دارای بودجه های کلان است و از طریق تبلیغات منبع درآمد خوبی دارد و اگر واقعا تئاتر یکی از دغدغه های آن محسوب می شود می تواند از طریق ساخت تله تئاتر یا حتی فیلم تئاتر به هنرمندان کمک زیادی کند و فعلا از این طریق تئاتر را زنده نگه دارند اما متاسفانه تئاتر دغدغه ی وزارت فرهنگ و ارشاد سلامی نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر سینما کارگردان کرونا کارگردان بختک تله تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود

امیر رجبی امروز در دیدار با اعضای موسسه ادبی حکیم ملامحمد فضولی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جای خالی موسسه‌ای فعال در حوزه زبان و ادبیات در استان احساس می‌شد و این جمع وزینی از شعرا و ادبا که برای شکل‌گیری موسسه فضولی گرد آمده امید برای پر شدن آن خلاء را در دل‌ها زنده می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل افزود: نامگذاری این موسسه ادبی به نام حکیم ملامحمد فضولی از محسنات این حرکت فرهنگی است و از ناحیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از این کار استقبال می‌کنیم و اصرار داریم فضولی‌خوانی در استان اردبیل باید پا بگیرد.

به گفته او، سابقه و صبغه مکتبی ، مرثیه‌ای و آیینی ملامحمد فضولی در خیلی از جنبه‌ها با ما تجانس و تناسب دارد و امیدواریم با فعالیت این موسسه ادبی جلسات و محافل فضولی‌خوانی در این استان برگزار شود.

رجبی گفت: برای تصویب نهایی موسسه ادبی ملامحمد فضولی در این استان همکاری می‌کنیم و با توجه به موسسه بودن این تشکل ادبی و فرهنگی، امکان حمایت مالی از آن را خواهیم داشت تا با تلاش شما شعرا در قالب این موسسه، برنامه‌ها و آئین‌های ادبی و فرهنگی در خور توجهی در استان اجرا شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها و برنامه‌های ادبی را به این موسسه واگذار خواهیم کرد و فرایند ثبت نهایی موسسه باید با سرعت پیگیری شود و امیدواریم چاپ مجموعه‌های شعر و کتاب‌های فاخر از موسسه فضولی را شاهد باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی