Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان فکور شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تشریح فعالیت های کلینیک سوگ شهر زنجان افزود:  بر این اساس در این کلینیک کادر روانشناس و روانپزشک خدمات لازم را برای داغدیده ها و افراد سوگواری که به علت بیماری کرونا عزیزان خود را از دست داده‌اند ارائه خواهند شد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر با توجه به شرایط کرونایی خانواده‌هایی عزیزان خود را به علت این بیماری از دست داده اند و داغدار هستند و از طرفی  بخاطر ممنوعیت ها و محدودیت‌هایی که وجود دارد، نمی توانند مراسم خاکسپاری و دیگر مراسم‌ها را آنگونه که باید و شاید برگزار کنند که در واقع مراحل سوگ به درستی طی نمی شود که بروز همین مساله عواقب شاید مادام‌العمر برای افراد و خانواده ها  به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مسؤول با اشاره به اینکه کلینیک سوگ همزمان با هفته سلامت افتتاح شده و خدمات لازم را به گروه های هدف ارائه خواهد کرد ادامه داد: طی هفته سلامت به عنوان متولیان سلامت روان جامعه از کادر درمان به صورت نمادین با اهدا شاخه گلی تقدیر خواهد شد و این حرکت با هدف این که کادر سلامت روان به صورت کاملاً جدی در کنار کادر درمان هستند، انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه های این هفته ایجاد فضایی برای تبادل نظر سازمان نظام روانشناسی در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی است و نیز ارائه خدمات روانشناختی فرزندپروری و مشاوره خانواده، به ویژه مشاوره هایی که مرتبط با کرونا مانند وسواس و افسردگی و اضطراب و غیره به صورت رایگان برای پرسنل دانشگاه ارائه خواهد شد.

فکور خاطر نشان کرد: طی این هفته کارگاه‌های آموزشی وبینار هم برای مردمی که از طریق سامانه ها ثبت نام کرده اند و کارگاه‌های آموزشی دیگر نیز به صورت مجازی وبینار برای کارکنان دانشگاه به ویژه پرسنل درمان برگزار خواهد شد که در این راستا محتواهای آموزشی نیز تولید شده است.
 

برچسب‌ها کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان سلامت روان زنجان مرگ و میر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان سلامت روان زنجان مرگ و میر کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان سلامت روان زنجان مرگ و میر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت و  معلم پیاده روی و‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در پادگان آموزشی  حر خوی برکزارشد.

در این حرکت ورزشی کارکنان ،پایوران و‌سربازان این پادگان آموزشی تا یاد مان شهدای گمنام  فیرورق پیاده روی و کوهپیمایی کردند .

شرکت کنندگان در این حرکت ورزشی  یادو خاطره شهدای معلم و شهدای سلامت را گرامی داشتند

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام