Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نبیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعدادی از استان‌ها پروژه‌های اقدام ملی مسکن را به اتمام رسانده و در حال تحویل واحدهای مسکن هستند و در برخی از استان‌ها طرح اقدام ملی به اتمام رسیده و واحدها در اختیار مردم قرار دارد.  
وی یادآور شد: امیدوارم در استان کردستان نیز این طرح با سرعت دنبال شده و زودتر واحدها در اختیار مردم قرار گیرد و این طرح که توسط دولت با هدف خانه‌دار کردن مردم اجرا شده در استان کردستان هم به ثمر بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نبیان با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از مجریان این طرح است که در سطح کشور ساخت و عرضه مسکن در قالب این طرح را انجام می‌دهد، اضافه کرد: زمین‌ها به صورت گروهی در اختیار مجری‌ها قرار می‌گیرد که خود پروانه ساخت گرفته و اقدام به ساخت مسکن کنند.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن افزود: اگر نیاز باشد تعاونی‌های مسکن هم می‌توانند زمین‌های دولتی را که استان‌ها در نظر می‌گیرند از طریق شورای مسکن در اختیار مجریان قرار دهند.  
وی تاکید کرد: با حمایت‌هایی که از سوی استاندار کردستان و معاون عمرانی استاندار و پیگیری‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان وجود دارد امیدواریم بتوانیم دغدغه‌ها و مشکلات این طرح را در استان به حداقل موجود برسانیم و طرح اقدام ملی را به صورت ویژه در کردستان اجرا کنیم.  
نبیان با یادآوری اینکه زمین‌های دولتی شناسایی شده و حتی بخشی در اختیار دستگاه‌ها برای این طرح قرار داده شده است، گفت: با توجه به محدودیت‌ها در استان، اعلام شده در صورت نیاز می‌توانیم زمین‌هایی را هم برای اجرای طرح اقدام ملی تملک کنیم.  

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن کردستان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن کردستان مسکن طرح اقدام ملی مسکن کردستان مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079167 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • چرا چینی‌ها به بازار مسکن نیامدند؟ / پورحاجت: سرمایه‌های بخش خصوصی در دیوان‌سالاری‌های ناکارآمد بخش دولتی حبس می‌شود؛ کسی هم خیالش نیست
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • متقاضیان جهش تحصیلی در کردستان از ۱۵ اردیبهشت نوبت گیری کنند
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود