Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:42:54 GMT

تبلیغ انتخاباتی ترامپ صدای دکتر فائوچی را درآورد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۶۷۰۷

تبلیغ انتخاباتی ترامپ صدای دکتر فائوچی را درآورد

بلندپایه ترین کارشناس ارشد بیماری‌های واگیردار آمریکا گفت، اظهارات او که در تبلیغ جدید کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مورد استفاده قرار گرفته، منقطع و تحریف شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر آنتونی فائوچی، رییس موسسه ملی بیماری‌های واگیر و آلرژی آمریکا به سی‌ان‌ان گفت: پنج دهه از فعالیتم در امور دولتی می‌گذرد و هرگز هیچکدام از نامزدهای سیاسی را مورد تایید قرار نداده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهاراتی که بدون کسب اجازه از من در یک تبلیغ کارزار انتخاباتی جمهوری‌خواهان به من نسبت داده‌اند، بخشی از صحبت‌های مفصلی است که چند ماه پیش درباره تلاش‌های مقام‌های بهداشت عمومی فدرال داشتم.    

براساس گزارش سی‌ان‌ان، این تبلیغ جدید ۳۰ ثانیه‌ای از سوی کمپین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا منتشر شد و در آن از مصاحبه ماه مارس فائوچی با فاکس نیوز نقل ‌قول شده است.

دکتر فائوچی ماه مارس با اشاره به کار گروه ضربت کروناویروس در کاخ سفید گفت: «نمی‌توانم تصور کنم که شخصی بتواند بیش از این کاری انجام دهد.» با این حال، تبلیغ به گونه‌ای تنظیم شده است که مخاطب گمان می‌کند فائوچی در حال قدردانی از عملکرد شخص ترامپ است!

تیم مورتاگ، مدیر ارتباطات کمپین ترامپ با رد این اتهامات گفت که در این پیام تبلیغاتی از حرف‌های خود فائوچی استفاده شده و "آنها کاملا دقیق هستند و صحبت‌هایی هستند که دقیقا از دهان دکتر فائوچی خارج شدند."

او گفت: این‌ها کلمات خود دکتر فائوچی هستند. این ویدیو از یک مصاحبه تلویزیونی دکتر فائوچی است که در حال قدردانی از دولت ترامپ است.

ترامپ هم یکشنبه موضع مدیر ارتباطاتش را تایید کرد و گفت: البته که این‌ها کلمات خود دکتر فائوچی هستند. به گفته برخی فرمانداران کاری که ما کرده‌ایم "پدیده" بوده است. خیلی‌ها موافق هستند... واکسن‌ها و معالجه‌ها، خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها می‌آیند!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، صحبت‌های ترامپ در شرایطی عنوان می‌شوند که جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات بارها از واکنش کرونایی آهسته او انتقاد کرده است. ایالات متحده همچنان بالاترین شمار قربانیان کرونا در جهان و بالاترین میزان مبتلایان ثبت‌شده را دارد.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ فائوچی دکتر فائوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا

۲۶۱ ۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903238

دیگر خبرها

  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • وقتی از یک پل می توان پول هنگفت درآورد!
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • ببینید | حضور ۳ زن مسلمان با شال و مانتو در تبلیغ یک گوشی همراه وسط زمین بسکتبال در دل آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ