Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو تیم‌ملی ووشو گفت: برگزاری لیگ با وجود مشکلات مالی بازهم به صلاح نیست، رده‌های پایه به دنبال انکیزه هستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا کیانی، عضو تیم‌ملی ووشو، درباره برگزاری مسابقات آنلاین ووشو در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: متاسفانه لغو تمام مسابقات باعث شد تعدادی از ورزشکاران از تمرینات و در کل ورزش دور شوند و دیگر مانند گذشته به حفظ آمادگی خود توجهی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی به نظرم آن شرایطی که در باشگاه‌ها برای تمرین وجود دارد در خانه مهیا نیست و این واکنش‌ها طبیعی است.

او اضافه کرد: بنابراین نیاز است در چنین وضعیتی برای جلوگیری از این همه بی‌تحرکی و سکون برنامه‌ریزی موثری را داشته باشیم که برگزاری مسابقات به‌صورت آنلاین روش مناسبی در این زمینه است. همانطور که گفتم شرایط خانه شاید آنطوری نباشد که بخواهد به ورزشکار انگیزه بدهد ولی اگر برای این نوع مسابقات جوایز و مدال هم طراحی شود قطعا می‌تواند ایجاد انگیزه کنند به ویژه در رده‌های پایه که به دنبال این انگیزه‌ها هستند.

پرافتخارترین بانوی تالوکار ایران در پایان درباره برگزاری اردوهای تیم‌ملی توضیح داد: رشته ووشو طبق آخرین اطلاعیه هیچ رویداد جدید را در پیش ندارد و به همین دلیل فدراسیون در این شرایط که کرونا هیچ تغییری با گذشته نکرده است تصمیمی برای برگزاری اردو ندارد. قطعا این کار بهترین تصمیم بوده است چراکه سلامتی از هر چیزی مهم‌تر است. درست است که هزینه‌ها سخت شده و تقریبا همه با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند اما واقعا برگزاری اردوهای تیم‌ملی و حتی رقابت‌های لیگ اصلا به صلاح نیست. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ووشو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد
  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • اعلام نتیجه اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی و برگزاری حراج دوم در سال ۱۴۰۳
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد