Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه رضوان مدنی معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت از جمع آوری معتادان متجاهر، اظهار کرد: کل معتادان متجاهر جمع آوری شده به استثنای شهر اصفهان ( آمار هنوز از اصفهان ارسال نشده است) ۲۵۸۲۱ نفر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه معتادان متجاهری که وارد مراکز درمانی شده‌اند ۲۰۰۳۵ است، گفت: از ۱۷۴۰۲ معتاد متجاهر تست کرونا گرفته شده است و از سایر معتادانی که تست کرونا گرفته نشده است با توجه به شرایط استان‌ها و تصمیمات استانی بوده است و تست کرونای ۶۱۶ معتاد متجاهر مثبت اعلام شده است.

معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۵۷۷ معتاد متجاهر مراحل قرنطینگی را سپری می‌کنند، گفت: در استان تهران نیز ۱۳۹۰۶ معتاد متجاهر جمع آوری شده است و از  ۱۰۵۰۱ معتاد تست کرونا گرفته شده است که تست ۳۱۰ نفر از آنها مثبت اعلام شده است به همین منظور ۱۰ نفر از معتادان متجاهر به مراکز درمانی اعزام شده اند و ۳۶ نفر مراحل قرنطینگی را سپری می‌کنند.

رضوان مدنی درباره آمار زنان معتاد متجاهر، گفت: کل زنان معتاد متجاهری که در سراسر کشور جمع آوری شده‌اند، ۱۲۱۴ نفر است و زنان معتاد متجاهر استان ۵۰۰ نفر بوده است که ۷۱۴ نفر دیگر مربوط به سایر استان های کشور است.

وی بیان کرد: کلیه افراد در مراکز ماده ۱۶ و مراکز اقامتی میان مدت به عنوان ماده ۱۶ نگهداری می‌شوند در کل آمار زنان معتاد متجاهر بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر برآورد شده است.

بیشتر بخوانید

افزایش آمار ابتلای مددجویان بهزیستی به کرونا/ پرداخت سرانه ۵۰۰ هزار تومانی به مراکز بهزیستی آخرین آمار از ابتلای معتادان متجاهر به کرونا/ فوت ۲ معتاد متجاهر بر اثر کرونا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معتادان متجاهر زنان معتاد متجاهر ویروس کرونا جمع آوری معتادان متجاهر زنان معتاد متجاهر معتادان متجاهر تست کرونا جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «مثبت ۱۲» روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه موضوع آگاهی بخشی نوجوانان از ملیت، جغرافیا و تمدن کشور اختصاص دارد. این برنامه به مناسبت روز ملی خلیج فارس این موضوع را دستمایه قرار داده تا به نوجوانان آموزش بدهد که چگونه حافظ کشور به لحاظ جغرافیا، تمدن و ... باشند.

این برنامه با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان پخش می‌شود. برنامه "مثبت ۱۲" مجری ندارد و به این صورت است که سه نوجوان در برنامه حضور دارند و آن‌ها پیامک‌هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می‌کنند را بازخوانی می‌کنند.

پرند مالکی، یاسمین و حسن دولابی سه نوجوانی هستند که سوالات نوجوانان را بازخوانی می‌کند. این برنامه به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.

برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می‌دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکار‌های ساده را در اختیار می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر