Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای حضور در لیگ دسته یک فوتبال کشور با چند بازیکن جدید قرارداد همکاری امضا کرد.

استقلال ملاثانی که با درخشش در لیگ دسته دو کشور موفق به صعود به لیگ یک شد، با اعلام حمایت همه‌جانبه مسئولان شهری از این تیم، تمرینات خود را از ۱۳ مهرماه آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، استقلالی‌ها برای حضور در لیگ یک نیز تاکنون علاوه بر تمدید قرارداد با چند بازیکن فصل قبل خود، سجاد عبدویی مهاجم سابق فولاد، سجاد بازگیر وینگر خیبر خرم آباد، عباس لطفی بازیکن سابق نفت آبادان، میلاد نجفی بازیکن سابق شهرداری تبریز، علی‌اکبر آهکی گلر سابق تیم‌ملی جوانان و امید، علی خوشکفا مدافع سابق چوکا تالش و فولاد و علی دغاغله بازیکن سابق استقلال خوزستان را به خدمت گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین پس از جدایی داریوش هرمزی از استقلال ملاثانی، هدایت این تیم در لیگ دسته یک کشور به ابراهیم اشکش سپرده شد.

استقلال ملاثانی که چند بازی پایانی خود در لیگ دو کشور را به دلیل مشکلات ورزشگاه ملاثانی در استادیوم تختی اهواز برگزار کرد، امیدوار است با قول‌هایی که در شب صعود این تیم به لیگ یک مبنی بر آماده‌سازی ورزشگاه ملاثانی داده شد، بتواند دیدارهای خانگی‌اش را در ورزشگاه خانگی خود میزبانی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتبال استقلال ملاثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی