Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@18:19:53 GMT

ازدحام جمعیت در طوس اوج بی‌تدبیری مدیران بود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۷۵۵۱

ازدحام جمعیت در طوس اوج بی‌تدبیری مدیران بود

افراسیابی ازدحام جمعیت در مراسم خاکسپاری مرحوم شجریان را نتیجه بی‌تدبیری مدیران مربوطه دانست و گفت: خواستار برخورد جدی با مدیرانی هستیم که کم کاری در حفظ جان و سلامت مردم داشته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ متن نامه علی اکبر افراسیابی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی به سرپرست استانداری به شرح زیر است؛

جناب آقای جعفری
سرپرست استانداری خراسان رضوی

سلام علیکم

حضرتعالی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در روز سه شنبه هفته گذشته از طریق رسانه ها وضعیت قرمز مشهد را اعلام نموده و بر عدم سفر به مشهد در دهه آخر صفر تاکید نمودید، عزاداران ولایتمدار خود را ملزم به رعایت پروتکل ها و دستور ستاد مقابله با کرونا استان نمودند و حتی تشییع پیکر پاک دو شهید گرانقدر دفاع مقدس در روز پنجشنبه با توجه به تاکید و دستور ستاد مقابله با کرونای استان در مظلومیت کامل و با رعایت کامل پروتکل ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی متاسفانه در روزهای جمعه و شنبه و در جریان انتقال و خاکسپاری پیکر مرحوم شجریان گویا تمام پروتکل ها توسط مسوولان کنار گذاشته شده و علاوه بر اینکه در انتقال پیکر این هنرمند از فرودگاه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشده است؛ متاسفانه به دلیل نبود برنامه رعایت فاصله اجتماعی برای مردم در محل آرامگاه فردوسی؛ بنا به نظر متخصصین پزشکی ضریب امکان سرایت ویروس کرونا بالا بوده است!
نتیجه آن که متاسفانه مسوولین متولی با دعوت مردم به حضور در مراسم تدفین که سبب ایجاد ازدحام شده بود، جان مردم را به بازی گرفتند!
 
حال سوال اینجاست در روزهایی که وضعیت کرونا در مشهد قرمز است، چه کسی عواقب این بی‌تدبیری‌ها را خواهد پذیرفت؟!
ستاد امر به معروف و نهی از منکر به حسب وظیفه در حفظ سلامت مردم که جزو معروفات ضروری این روزهای جامعه است، ضمن تذکر جدی به مسوولین متولی، خواستار برخورد جدی با مدیرانی است که کم کاری در حفظ جان و سلامت مردم داشته اند.

رونوشت:
۱.حضرت آیت الله علم الهدی نماینده معزز ولی فقیه و رئیس محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان جهت استحضار
۲. جناب آقای دررودی، دادستان محترم عمومی و انقلاب مشهد و عضو ستاد امر به معروف استان جهت پیگیری قضایی موضوع

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد امر به معروف پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود