Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تشکل‌های دانشجویی مشهد از سرپرست استانداری خراسان رضوی درخواست کردند تا بنا بر شواهد روزهای اخیر که محدودیت تشییع و تجمع در منطقه طوس مشهد وجود ندارد جهت تکریم و وداع با شهدا مراسم تشییع پیکر مقدس آنان در  در منطقه طوس برگزار شود.

متن این درخواست در ادامه آمده است: 

جناب آقای جعفری

سرپرست محترم استانداری خراسان رضوی 

با سلام و احترام

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم، احتراما مطلع شدیم در آستانه رحلت نبی معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) دوباره دیار علویان معطر به عطر شهدای مدافع حرم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبوتران خونین بال کربلای خان طومان آرمیده در سرزمین بلا دیده شام، که با اقتدا به علمدار دشت نینوا، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند، حال پس از قریب به پنج سال  پیکر مطهر شهیدان رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی و حسن رجایی‌فر، پس از تفحص و تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی و بر طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، صبح دوشنبه ۲۱ مهرماه برای طواف و زیارت حرم مطهر امام رئوف حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) عازم مشهد مقدس می‌شوند.

لذا با توجه به محدودیت‌های کنونی به دلیل شیوع بیماری کرونا از آنجا که بنا به شواهد روزهای اخیر ، محدودیت تشییع و تجمع در منطقه طوس مشهد وجود ندارد تقاضا داریم جهت تکریم مقام این عزیزان گلگون کفن و وداع باشکوه با شهدای عزیز ، مراسم تشییع پیکر مقدس ایشان را در منطقه طوس قرار دهید تا دلدادگان ایثار و شهادت جهت ادای دین به شهدا و بدور از نقض محدودیت‌ها، حضور باشکوهی داشته باشند.
ما جوانان و دانشجویان انقلابی مشهد مشتاقانه منتظر مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا هستیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان و جمعی از تشکلهای دانشجویی مشهد مقدس

انتهای پیام/70039

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان مشهد خراسان رضوی مراسم تشییع منطقه طوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند