Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوگیاشویلی گفت: نکته اصلی که از حضور کشتی گیران در رقابت های جام کشتی فرنگی روسیه باید به آن اشاره کنم این است که هنوز انگیزه کار کردن در بین کشتی گیران ما وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، گئورگی کوگیاشویلی، سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه، پس از برگزاری رقابت های جام کشتی فرنگی این کشور با بیان این مطلب عنوان کرد: اعتراف می کنم که فکر می کردم عملکرد کشتی گیران در این مسابقات مناسب نباشد اما آن ها بهتر از انتظار من ظاهر شدند و عملکرد خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بهرحال در آغاز کار قرار داریم و نظر زیادی در مورد کشتی گیران نمی توانم بیان کنم و قطعا حضور در تورنمنت های بین المللی می تواند عیار کشتی گیران را مشخص کند.

کوگیاشویلی با تشکر از مسئولان جمهوری باشقیرستان برای میزبانی این مسابقات تصریح کرد: این مسابقات در تقویم ما قرار نداشت و خوشحالم که رقابت ها با نام جام روسیه برگزار شد و کشتی گیران در آن حضور پیدا کردند.

او در مورد چگونگی آماده سازی روسیه برای رقابت های جهانی اظهار داشت: همه ما امیدواریم که شرایط اپیدمی ویروس کرونا به گونه ای شود که امکان برگزاری رقابت های جهانی فراهم شود، اما در صورت برگزاری این رقابت ها آن را بعنوان یک تورنمنت بین المللی و یک رقابت مقدماتی درنظر خواهیم گرفت. تاکنون کسی نمی داند که چه کسی درا ین مسابقات شرکت خواهد کرد و در چه قالبی برگزار خواهد شد.

کوگیاشویلی ادامه داد: اما نکته اصلی این است که مسابقات جهانی یک شروع خواهد بود که همه به آن نیاز دارند و کشتی گیران ما نیز مشتاق جنگیدن و پیروزی هستند. ما دو اردوگاه آموزشی برای حضور در این مسابقات در نظر داریم که دوره بعدی طی یک هفته در منطقه آدلر برگزار می شود.

او در مورد مشخص شدن تاریخ رقابت های قهرمانی روسیه برای بازی های المپیک گفت: قرار است این مسابقات روزهای 3 تا 8  بهمن ماه در روستوف دان برگزار شود و امیدوارم که تغییری در زمان بندی آن اتفاق نیفتد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی روسیه کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه

فینال وزن ۶۵ کیلوگرم انتخابی روسیه بین شامیل ممدوف و عباس گاژی ماگمادوف برگزار شد که ممدوف دارنده مدال برنز سال ۲۰۲۳ جهان این کشتی را به سود خود تمام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات انتخابی تیم ملی روسیه در رشته کشتی آزاد طی چند روز به انجام رشید تا ترکیب المپیکی روس‌ها در پاریس مشخص شود.

در وزن 97 کیلوگرم باوجودیکه اتحادیه جهانی طبق تصمیم کمیته بین المللی المپیک، به عبدالرشید سعدالله یف اجازه شرکت در مسابقات گزینشی اروپایی را نداد و پیش از آن نیز رومانی مانع از کشتی گرفتن تانک روسی در مسابقات قهرمانی اروپا شده بود، این کشتی‌گیر با شکست عیخان جبرئیلوف صاحب دوبنده تیم ملی روسیه شد.

چندی پیش، بعد از آنکه دقیقه نود به روس‌ها اعلام شد اجازه استفاده از سعدالله‌یف را ندارند آنها جبرئیلوف را به جای رشید به باکو فرستادند که توانست سهمیه المپیک بگیرد.

به نظر می رسد اگر همچنان محرومیت سعدالله یف از شرکت در مسابقات ادامه دار باشد، بازنده او در مسابقات انتخابی، راهی پاریس شود.

فینال وزن 65 کیلوگرم این رقابت‌ها نیز بین شامیل ممدوف و عباس گاژی ماگمادوف برگزار شد که ممدوف دارنده مدال برنز سال 2023 جهان این کشتی را به سود خود تمام کرد.

گاژی ماگمادوف که طی سال‌های اخیر تیم بانک شهر را در مسابقات لیگ برتر و باشگاه های جهان همراهی کرده، کشتی گیر 61 کیلوگرم است که نایب قهرمان سال 2023 جهان و قهرمان 2024 اروپاست و در سال المپیک شانس خود را در وزن المپیکی 65 کیلوگرم امتحان کرد.

عبدالله کوربانوف در 125 کیلو، ابراهیم کادی یف در 86 کیلو، انزار زاکوئف در 74 کیلو و احمد ادریس اف در 57 کیلو نیز قهرمان روسیه شدند.

پیش از این گاتسالوف سیداکوف در 74 کیلو و آرتور نایفونوف در 86 کیلو را از شرکت در این مسابقات معاف کرده بود. رشیدوف در 65 کیلوگرم نیز به دلیل مصدومیت در این مسابقات شرکت نکرد.

کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند