Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر وزیر سابق کشمیر که پیش از این نیز لغو خودمختاری منطقه توسط هند را رد کرده بود اعلام کرد: با کمک چین کشمیر بازهم خودمختار می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از تایم آو اندیا، «فاروق عبدالله» سروزیر سابق کشمیر و از چهره های سیاسی مطرح منطقه اعلام کرد: هند در لغو خودمختاری کشمیر موفق نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: چین هم مانند پاکستان هرگز حاضر به قبول لغو ماده 370 قانون اساسی (که منجر به لغو خودمختاری کشمیر شد) نیست و دولت هند را مجبور خواهد کرد که خودمختاری این منطقه را بپذیرد.

فاروق عبدالله گفت: هیچ کدام از مردم کشمیر تصمیم یک طرفه هند برای لغو خودمختاری این منطقه را نخواهند پذیرفت.

سروزیر سابق کشمیر اضافه کرد: تمام تنش های موجود در منطقه و به خصوص نزاع بین هند و پاکستان به دلیل لغو خودمختاری کشمیر انجام می شود.

این سیاستمدار برجسته کشمیری گفت: کشمیر از نگاه بین المللی یک منطقه تعیین تکلیف نشده است و هند نیز این حق را ندارد که مساله کشمیر را از طریق پارلمان خود حل کند.

وی تاکید کرد: چین می تواند با اعمال فشار بر هند، دولت مودی را مجبور به عقب نشینی نسبت به تصمیم خود مبنی بر لغو خودمختاری کشمیر وحبس مردم این منطقه در خانه هایشان کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فاروق عبدالله پیش از این نیز در یک برنامه زنده تلویزیونی گفته بود: مردم کشمیر هیچ گاه خود را شهروند هند تصور نمی کنند آنها استقلال و آزادی می خواهند نه تبعیت از یک جای خاص را.

فاروق عبدالله: برای امنیت کشمیر بازگشت حالت خودمختاری منطقه ضروری استسیاستمدار کشمیری: طرح لغو خودمختاری کشمیر توسط هند به صورت کامل شکست خورده استوزیر خارجه پاکستان: حل نشدن مسائل فلسطین و کشمیر نشان دهنده ناکامی‌های تاریخی سازمان ملل استنظامیان هندی 4 جوان مسلمان دیگر کشمیری را کشتند

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار هند کشمیر اخبار چین اخبار هند کشمیر لغو خودمختاری کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سیل شدید در شمال مکه مکرمه

بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

دریافت 47 MB

دیگر خبرها

  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • آبشار تخت چو لرستان + فیلم
  • بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند
  • (تصاویر) بازسازی صحنه قتل در منطقه‌ای خوش آب و هوا
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه+ فیلم
  • فیلم/ سیل شدید در شمال مکه مکرمه
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم