Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسروانی فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شرق شیراز، با اشاره به امتداد کمک‌های مومنانه بسیجیان و خیران شرق شیراز، از تهیه و توزیع بسته‌های متنوع معیشتی و بهداشتی در روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه با مبلغی بیش از ۸ میلیارد تومان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه و فشاری که بر آحاد جامعه وارد می‌شود، این کمک‌ها را در امتداد حضور دائمی بسیج و سپاه در کنار مردم و مستضعفین جامعه دانست که اکنون در عرصه محرومیت زدایی و کمک مستقیم به قشر‌های آسیب پذیر جامعه با حفظ شان و کرامت آن‌ها صورت می‌گیرد، کمک‌هایی که با هدف کمک به دولت در یاری اقشار مختلف جامعه جمع آوری شده و بسیج به رسم امانت آنان را به افرادی که از قبل شناسایی شده اند، همچون دوره‌های گذشته تقدیم خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) با بر شمردن انواع خدمات صورت گرفته از ابتدای کرونا، از جمله این کمک‌ها را توزیع ۴۵۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان دانست که جهت دانش آموزان شرق شیراز که در مناطق حاشیه‌ای و محروم قرار دارند، اختصاص می یابد.

سرهنگ خسروانی ادامه داد: همچنین ۲۰۰۰ دست البسه و کفش نیز به ارزش جمعی ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر کمک‌هایی است که تماما از محصولات ایرانی بوده و در راستای رفع محرومیت در قالب این رزمایش توزیع می‌شود.

او، توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی با مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان ارزش جمعی در کنار توزیع ۸۰ سری جهیزیه که هر کدام ۳۰ میلیون تومان ارزش داشته و همچنین توزیع ۳۰ دستگاه موبایل و تبلت و کمک به به روزرسانی ۳۵۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند جهت استفاده در آموزش مجازی که با همت بسیج اصناف این ناحیه صورت می‌گیرد، از دیگر خدماتی است که انتظار می‌رود سبب برقراری عدالت آموزشی جهت خانواده‌های نیازمند شود.

سرهنگ خسروانی مراسم رسمی توزیع این کمک‌ها و خدمات را  روز چهارشنبه هفته جاری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) اعلام کرد.

او ضمن قدردانی از همه ارگان‌ها و خیران در همکاری با سپاه ناحیه احمد بن موسی علیه السلام، از نیک اندیشان دعوت کرد که می‌توانند با همکاری حوزه‌های تابعه این رده در شرق شیراز امتداد این چنین اقدامات خیری را تسریع ببخشند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی احمد بن موسی شرق شیراز کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • اجرای موسی عصمتی میلیونی شد+فیلم
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران