Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از بهبود پوشش ارتباطی در شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: با افتتاح سایت ارتباطی روستای، ولی ممیلو و ارتقای سایت ارتباطی روستای انجیرلو، ۲۲ روستای این شهرستان نیز از پوشش ارتباطی تلفن همراه بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از بهره برداری و ارتقای دو سایت ارتباطی در روستا‌های شهرستان بیله سوار با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد و افزود: برای احداث سایت ارتباطی روستای، ولی ممیلو مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده که منجر به تقویت پوشش در ۱۵ قشلاق و روستای همسایه شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به ارتقای سایت ارتباطی روستای انجیرلو با هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال، ادامه داد: با ارتقای این سایت، هفت روستا و قشلاق همسایه نیز از پوشش تلفن همراه برخوردار شدند.

جهانگیرزاده، نماینده شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه ICT بر ارتقای سایت‌های نسل دوم به نسل سوم و چهارم تاکید کرد.

او به توسعه ارتباطات در روستا‌های محروم تاکید کرد و برقراری اینترنت پرسرعت در این مناطق را مصداق بارز عدالت ارتباطی و اجتماعی دانست.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه ارتباطات و فناوری اطلاعات روستاهای محروم ارتباطات سایت ارتباطی روستای بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی