Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر اصغری از تهیه و توزیع 650 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان میاندورودی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جعفر اصغری یکشنبه شب در مراسم توزیع 650 بسته لوازم التحریر در سالن 9 دی سپاه میاندورود، اظهار کرد: در کمک به محرومین، نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد باید وارد عمل شوند اما همواره سپاه در کنار این نهادها و در کنار همه کسانی که در کشور در حال کمک به محرومین هستند سردمداری در این موضوع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: ساخت 54 واحد مسکن محرومین در چند سال گذشته که بیش از دو میلیارد هزینه شد از آورده خیرین و گروه‌های جهادی بوده است که پای کار آمدند و در این مسیر کار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: امروز 650 سبد با همکاری آموزش و پرورش و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه و این را به محرومین و دانش آموزانی که محسن هستند و در این ایام فشار اقتصادی ناشی از کرونا باعث شد که در زمینه سبد تحصیلی نتوانند بعضی از وسایلشان را خریداری کنند اهدا می‌شود.



اصغری با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه به مناسبت 28 صفر، تصریح کرد: نگاه بر این است که مسیر ادامه داشته باشد و در هفته بسیج، دهه فجر و مناسبت‌های مختلف این کمک‌ها را داشته باشیم.

حسینعلی علیجانی رئیس آموزش و پرورش میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه بیماری کرونا سراسر دنیا را گرفته و علاوه بر آن کشور ما در محاصره اقتصادی قرار گرفته است، افزود: با استفاده ظرفیت‌های داخلی و توان مردمی و مشارکت همه اقشار کشور با وجود تمام فشارها باید این فضا را مدیریت کنیم.



علیجانی گفت: همه باید کمک کنیم که مردم در رفاه و آسایش باشند و هر چه برای آموزش و پرورش و آگاهی بخشی به بچه‌ها و برای تربیت نسل آینده کمک کنیم قطعا در آینده سودش به نفع خود ما خواهد شد.

وی اظهار کرد: کاری که دوستان سپاه انجام دادند هم جای ستایش دارد و هم جای شکر که در آینده افرادی تربیت خواهند شد که به کمک این لوازم التحریر هر چند کوچک باشد حرکت‌های بزرگی در آینده اتفاق خواهد افتاد که ممکن است هزاران حرکت از دل این یک حرکت کوچک اجتماعی ما به‌وجود بیاید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری

همایش تجلیل از معلمان نمونه چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان و جمعی از مسئولین استانی در تالار فرهنگ شهرکرد برگزار شد.

در این آیین با حضور ۴۰۰ نفر از معلمان منتخب آموزش و پرورش، از ۵۳ نفر از معلمان نمونه شهرستان‌ها و مناطق استان تجلیل بعمل آمد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، فرخشهر، بن و سامان در این همایش از تامین ۱۵۰ هزار میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی کشور برای تخصیص به آموزش و پرورش خبر داد.

وی گفت: ارتقای سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از نیم به سه درصد از مهمترین دستاورد‌های مجلس یازدهم بود.

راستینه با اشاره به تصویب طرح مالیات بر ارزش افزوده برای حمایت از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی دانش‌آموزان اضافه کرد: این طرح در برنامه هفتم تصویب شده است و ۷۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به توسعه فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان اختصاص داده شده است تا یک جهش بزرگ برای فعالیت ورزشی دانش‌آموزان برداشته شود.

وی گفت: پارسال از محل این اعتبارات در سطح مدارس استان ۸۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۲ سالن ورزشی ایجاد شد و امسال نیز کلنگ خوابگاه دانش‌آموزی ۵۰۰ نفری در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز استان با اعتباری بیش از هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) به زمین زده می‌شود.

بیشتر بخوانید

روزی برای معلم+فیلم

محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: معلمان درس ارزشمند در مسیر زندگی و روشنی بخش زندگی برای دانش‌آموزان هستند.

وی افزود: معلمان در تربیت نیروی انسانی و نیروی کار برای آینده کشور نقش مهم و اثرگذار دارند.

حسین‌میرزایی گفت: ایران اسلامی و استان به پیشرفت و تعالی نخواهد رسید، مگر اینکه به این باور برسیم وحدت، وفاق و همدلی رمز پیشرفت و تعالی است.

وی ادامه داد: معلمی شغل نیست، معلمی یک هنر است و قدرشناسی از معلمان ضروری است و توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده خود، استان، کشور و فرزندانمان است.

در این همایش از جعفر عالیپور، سلمان رستمی از معلمان نمونه کشوری، سیده سارا بخشایش معلم نمونه، فرخنده رحیمی در بخش کیفیت بخشی، فاطمه نجفی معاون نمونه استان، مریم توکلی مربی پرورشی نمونه از کوهرنگ، اکرم پیرایش مراقب سلامت، فرشاد احمدی، مشاور نمونه استان، مرجان مدرس آموزگار نمونه استثنایی و همچنین معلمان نمونه منطقه‌ای تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند