Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، حسین رمضانی زاده افزود: در پی وصول گزارش هایی مبنی بر واگذاری حدود ۳۰۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی به ۲ شرکت خصوصی به منظور راه اندازی ۲ واحد و انجام فعالیت تولیدی و انجام ندادن اقدامات لازم توسط شرکت های متولی در راستای راه اندازی و بهره برداری واحد تولیدی مورد نظر و عدم استرداد املاک و اراضی به دولت ، بررسی این موضوع در دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بردسیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: این شرکت ها علیرغم گذشت چندین سال هنوز هیچ اقدامی برای راه اندازی واحدهای تولیدی نداشته اند و البته موضوع پرداخت وام با مبلغ کلان به یکی از شرکت ها نیز مطرح است.
وی هشدار داد: رسیدگی به این موضوع با قید فوریت در دستور کار دستگاه قضایی، اداره کل بازرسی و سایر دستگاه های نظارتی قرار گرفته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم با افراد در هر پست و جایگاهی بدون اغماض برخورد قضایی خواهد شد.
رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بردسیر بیان کرد: بر اساس بررسی انجام شده واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی در سال ۱۳۸۴ و همچنین واگذاری ۲۰۰ هکتار دیگر در سال ۱۳۸۷ صورت پذیرفته که پس از پیگیری، موضوع اعاده ۲۰۰ هکتار پس از طرح در کمیسیون مربوطه و لغو قرارداد واگذاری با قید فوریت در دستور کار نهاد متولی دولت در شهرستان قرار گرفته است.
رمضانی زاده در خصوص وضعیت  ۱۰۰ هکتار دیگری که به یک شرکت خصوصی واگذار شده است گفت: چنانچه بر اساس بررسی های تکمیلی موضوع راه اندازی واحد تولیدی به نتیجه برسد؛ اقدام در راستای بازپس گیری باقیمانده اراضی نیز در دستور کار این شورا خواهد بود.
این مقام قضایی در پایان خاطرنشان کرد: طی سال جاری تاکنون سه نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در شهرستان بردسیر برگزار شده و با همکاری نهادهای متولی و بطور خاص فرمانداری اکثر مصوبات جلسات بخصوص در رابطه با رفع تصرف اراضی ملی، قلع و قمع مستحدثات که پس از صدور آرا قطعی بلاتکلیف مانده بود اجرایی شده است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان مبارزه با فساد اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان مبارزه با فساد اقتصادی خبرگزاری جمهوری اسلامی دادگستری کرمان مبارزه با فساد اقتصادی اخبار کنکور دستور کار راه اندازی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، فرزاد بهشتی اظهار کرد: در ادامه اقدامات گذشته برای ساماندهی کشف رود، بهره‌برداری از تصفیه خانه سپتاژ تا پایان سال جاری صورت خواهد پذیرفت.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد افزود: انتخاب پیمانکار حفاظتی جهت کنترل و حفاظت از اراضی تحویلی در بستر رودخانه و جلوگیری از تصرف اراضی از طریق گشت‌های شبانه روزی، ساخت و نصب ۱۰۵ تابلوی هشدار دهنده در طول رودخانه کشف رود، ساخت و نصب ۱۰ دکل جهت نظارت هوشمند و تصویری کمربند شمالی، رفع تصرف و آزادسازی اراضی مازاد بر بستر کشف رود و برنامه اجرایی فضای سبز عمومی که حدود ۲۵۰ هکتار فضای سبز در کشف رود نگهداری می‌شود و کاشت ۱۹۰ هکتار باقیمانده تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات مهم در این زمینه است.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • استمرار اقداماتی در راستای ساماندهی کشف رود
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز