Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مجموعه «خانه امن» روایتی از یک پرونده جاسوسی- امنیتی است که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می کند.

«خانه امن» به نویسندگی حسین تراب نژاد انجام شده است و پس از «سارق روح» و «ترور خاموش»، سومین همکاری مشترک ابوالفضل صفری در مقام تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان و مرتضی اصفهانی طراح و مشاور پروژه، با موضوعات خاص امنیتی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای محصول سیما فیلم، از لوکیشن های متعدد، بازیگرانی متنوع و داستانی پرفراز و نشیب برخوردار است.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رئیسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگول طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال هستند که به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

برخی از دیگر عوامل «خانه امن» عبارتند از مدیر فیلمبرداری احمد گودرزی، مدیر تولید کامیاب متولی، مشاور تهیه و تولید مرتضی متولی، تدوین پریسا ناهیدپور، مدیر برنامه‌ریزی سید جواد حسینی، جلوه‌های ویژه بصری مهدیار سزاوار، طراح گریم محمدرضا ملکی، طراح لباس آگرین صالحی، طراح صحنه سعید آهنگرانی، مدیر صدابرداری مهرداد دادگری، عکاس سمیرا بختیاری و مدیر تدارکات فرید خضرایی.

کد خبر 5045987 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی شبکه یک سیما ابوالفضل صفری احمد معظمی اربعین 99 تئاتر ایران محمدرضا شجریان فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما ویروس کرونا اربعین حسینی موسیقی ایرانی رادیو نمایش برنامه رادیویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما فیلم مستند خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد»، در راه شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری و سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

این برنامه به میزبانی رامین پورمند، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای در مرکز سیمرغ تولید شده است.

 

دیگر خبرها

  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور