Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:04:49 GMT

حادثه رانندگی در ازنا سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۸۴۴۹

حادثه رانندگی در ازنا سه کشته برجا گذاشت

صارم رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه روز گذشته در کیلومتر ۳۵ محور ازنا به اراک در حوالی روستای حسین آباد رخ داد.

وی افزود: سه کشته این حادثه سرنشینان خودروی پراید بوده و پس از اعلام حادثه به جمعیت هلال احمر ازنا و درخواست کمک بلافاصله  سه تیم به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مصدومان توسط عوامل امدادی اورژانس ۱۱۵ شهرستان شازند به بیمارستان اراک انتقال داده شدند و راننده فوت شده خودروی پراید که در داخل خودرو گیر کرده بود توسط امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا رهاسازی و تحویل عوامل شهرداری شازند گردید.

۱۱ کیلومتر از چهارخطه ازنا - شازند روز چهارشنبه هفتم خرداد امسال در آیینی با حضور استاندار لرستان به صورت رسمی افتتاح شد.

محور ازنا - شازند به طول ۷۰ کیلومتر شهرستان ازنا را به شازند در مرکزی متصل می‌کند که حدود ۳۵ کیلومتر از این محور در لرستان و ۳۵ کیلومتر دیگر در محدوده‌ی راه‌های حوزه استحفاظی استان همجوار قرار دارد.

عملیات چهارخطه این محور سال ۹۱ و از محل اعتبارات استانی آغاز شد و تا سال ۹۶ از همین محل تامین اعتبار می‌شد که به دلیل کمبود اعتبارات استانی و وقفه در پرداخت مطالبات پیمانکار پیشرفت قابل‌توجهی در بازه زمانی مذکور حاصل نشد.

با تکمیل هفت کیلومتر ابتدایی (کیلومتر صفر در پل یاس تا زیرگذر پیر عباد) طی امسال درمجموع ۱۸ کیلومتر از این محور پرحادثه به‌صورت چهار خطه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

۱۷ کیلومتر باقی‌مانده در۲ قطعه به ۲شرکت پیمانکاری واگذار شده که با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۰ درصد در دست ساخت است و با اتمام این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش سوانح رانندگی خواهد داشت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حوادث رانندگی وزارت راه و شهرسازی لرستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حوادث رانندگی وزارت راه و شهرسازی لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حوادث رانندگی وزارت راه و شهرسازی لرستان سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد