Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مراسم رژه بزرگ هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس حزب حاکم کره شمالی سحرگاه برگزار شد و در این رژه تازه ترین و پیشرفته‌ترین تسلیحات کشور به نمایش گذاشته شد و هزاران سرباز بدون ماسک رژه رفتند.

به گزارش فرارو، ستاد مشترک ارتش کره‌جنوبی در بیانیه کوتاهی اعلام کرد: نشانه‌ها حاکی از آن است که کره‌شمالی رژه بزرگ نظامی خود را در میدان کیم ایل سونگ و با حضور تجهیزات و نفرات ارتش برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقا مشخص نیست این رژه چه ساعتی برگزار شده است، اما برخی منابع گفتند این رژه احتمالا قبل از ساعت ۴ صبح به وقت محلی آغاز شد.

رهبر کره‌ شمالی در جریان این رژه بزرگ که با نمایش موشک‌های بالستیک دوربرد این کشور برای اولین بار پس از دو سال همراه شد، در سخنانی احساسی عذرخواهی کرد که نتوانسته زندگی شهروندان کره‌شمالی را ارتقا دهد.

کیم جونگ اون گفت: ما به ساخت توان دفاعی ملی و بازدارندگی جنگی دفاع از خود ادامه خواهیم داد. وی همچنین وعده داد تا از توان نظامی کشورش برای حملات پیش‌دستانه استفاده نکند. او هیچ اشاره مستقیمی به ایالات متحده یا مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای که اکنون به بن‌بست رسیده است، نداشت.

 اون تحریم‌های بین‌المللی، طوفان‌ها و شیوع کرونا را عاملی دانست که اجازه نداد وعده‌های پیشرفت اقتصادی محقق شود. وی گفت: شرمنده‌ام که هرگز نتوانسته‌ام به درستی اعتماد عظیم شما را تلافی کنم. تلاش و از خود گذشتگی من برای بیرون آوردن مردم از وضعیت معیشت دشوار کافی نبود.

رهبر کره‌ شمالی در ادامه از تلاش‌های ارتش کشورش بابت سخت‌کوشی در واکنش به طوفان‌های تابستانی ویرانگر و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.  

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد رضا شجریان کرونا قیمت دلار پرسپولیس کره شمالی رژه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد.

امیردریادار شهرام ایرانی گفت: در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش های علمی کشور را داریم، دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید