Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@21:33:23 GMT

۵کشته و ۶ مصدوم در دو تصادف جاده ای

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۸۵۹۰

۵کشته و ۶ مصدوم در دو تصادف جاده ای

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین پلیس راه  از وقوع دو فقره تصادف فوتی در محورهای استان های فارس و مرکزی خبر داد.

جانشین پلیس راه تصریح کرد: در ساعت ۲۲:۲۲  روز گذشته دو دستگاه پژو ۴۰۵ در محدوده فیروزآباد در استان فارس با هم برخورد کردند.

وی گفت: در این حادثه تصادف که به علت تجاوز از سرعت مجاز توسط راننده پژو ۴۰۵ به وقوع پیوست ۲ نفر کشته و ۵ نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تصادف دیگری که در ساعت ۲۳:۲۸ روز گذشته در محور ازنا در استان مرکزی رخ‌داد اشاره و بیان داشت: در این حادثه نیز ۳ نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

جانشین پلیس راه خاطرنشان کرد: در این تصادف یک دستگاه سواری پراید با تجاوز از سرعت مقرر با کامیون بنز برخورد کرد.

سرهنگ شرافتی، سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی را عامل ۸۲ درصد از تصادفات جاده ای دانست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تصادف فوتی پلیس راه پلیس راهور تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: براثر برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر در جاده بستان آباد - تبریز ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مورد این تصادف زنجیره‌ای، اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودرو سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز، کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵ ،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل، جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ حبیب آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

کد خبر 750552

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت