Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@12:25:26 GMT

تصاویر/مشکلات محله چاهستانی‌ها بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۸۸۶۷

تصاویر/مشکلات محله چاهستانی‌ها بندرعباس

محله «چاهستانی‌ها» بالغ بر ۱۱۰ هکتار وسعت و افزون بر ۱۸ هزار نفر جمعیت یکی از قدیمی ترین محله‌های شهر بندرعباس است که دارای بافت فرسوده و قدیمی است. اینجا یکی از سکونت گاه‌های غیر رسمی در حاشیه شهر بندرعباس بوده که با وسعت شهر بندرعباس اکنون جزو شهر بندرعباس قرار گرفته است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکثر ساکنین این محله از قشر کارگر و متوسط جامعه هستند و با توجه به شرایط اقتصادی کشور هزینه‌ای برای بازسازی منازل خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ساکنین، این محله با کمبود امکاناتی نظیر پارک بازی مناسب برای کودکان، آسفالت نبودن بعضی از کوچه‌ها و نبود سیستم مناسب برای تخلیه فاضلاب مواجه است. یکی دیگر از معضلات در بافت فرسوده باریک بودن کوچه‌ها است که این علت سبب می‌شود امکانات خدماتی شهرداری به بعضی از مناطق آن بسیار کم شود.

تعدادی از خانه‌هایی که در مسیر بازگشایی چهار معبر در محله چاهستانی های بندرعباس از دو سال قبل تملک و تخریب شده‌اند و نخاله‌های این ساختمان‌ها جمع آوری نشده و برخی به پاتوق معتادان، سارقان، اراذل و اوباش و… تبدیل شده‌اند و پیگیری چندساله اهالی برای پاکسازی این نخاله‌ها و خانه‌های مخروبه بی نتیجه مانده است. بازگشایی کامل چهار معبر و لاین بندی کوچه، ارتقای امنیت و خدمات رسانی به ساکنان را به همراه دارد. کودکان مجبورند در کوچه‌هایی که فاضلاب روان است بازی کنند و خانواده‌ها از این وضعیت ناراضی هستند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6097345

دیگر خبرها

  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • کارخانه‌ای به وسعت یک جهان
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک