Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد امامی و ۳۳ متهم دیگر پرونده به ریاست قاضی مسعودی مقام در حال برگزاری است.
 
متهم امامی در جایگاه قرار گرفت و گفت: در ابتدا سخنم با اهالی رسانه است. بدیهی ترین خواسته من این است که به همان میزان که کیفرخواست را پوشش دادید دفاعیات من را نیز پوشش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین مشکل من طی این چند سال بایکوت رسانه‌ای بوده.
 
متهم امامی گفت: در ادامه از ظلم بزرگی که در حق بازیگران شریف سریال شهرزاد شد و از آنها به دلیل همه توهین‌هایی که به خاطر من صورت گرفته بود، با تمام وجود عذرخواهی می‌کنم و از نامه حمایتی که برای مرخصی من نوشتند کمال تشکر را دارم. از اینکه به خاطر این نامه مورد حمله رسانه‌های قرار گرفتند عذرخواهی می کنم.

این متهم گفت: من از کودکی کار کردم و ساخته‌ام و می سازم. تشنه شهرت نبودم و نیستم و از دقایق زندگی برای تحقق رویاهایم استفاده کردم و کارنامه‌ام مستندترین متن دفاعیه من است.
 
متهم امامی گفت: آقای قهرمانی در تلاش هستی که زمینه برچیده شدن سفره صدها نفوذ را فراهم کنی و آنچه که گفتی و کردی فساد ستیزی نبود .
وی در ادامه با اشاره به عناوین برخی از سریال ها و فیلم‌هایی که خود در تولید آن‌ها نقش داشته است گفت: این‌ها همه محصول ذوق و خلاقیت من به سینما است.
متهم امامی در ادامه خطاب به نماینده دادستان گفت: من نیز امکان دادخواهی از خدا را داشتم و تا جایی که توانستم از جهان تصویر زیبا وامید بخش ساختم .
متهم امامی گفت: دادستان وقتی ورود می کند که حق کشی عمومی صورت گرفته باشد. آقای قهرمانی در همین حوالی مردی را می شناسم که کارآفرین است و جایزه دریافت نمود و قربانی هیاهویی شد که شما ساختید او کسی نیست جز سید محمد امامی مالک تصویرگستر پاسارگاد.
وی بیان کرد: از سال 90 تا 98 وام تولیدی و ارز دولتی نگرفتم.

متهم امامی گفت: بالاترین رتبه آی ام بی دی در سریال های بخش خصوصی را دارم ،محصول من پلی کربنات است و من وام صادراتی نگرفتم.
 
این متهم گفت: اردیبهشت سال 96 پس از شش ماه سخت در زندان در دانشگاه تورنتو وقتی از علت بازداشت من پرسیده شد گفتم که قوه قضاییه با عدالت کارش را انجام می دهد و غیرتم اجازه نداد که بی اخلاقی عده‌ای را به نام کشور حساب کنم و حیثیت نظام و ایران لکه دار شود .

وی گفت: نمی دانم چه دفاعی کنم، چون نمی دانم چه پرونده‌ای دارم چرا که اصلا پروند‌ه‌ای ندارم و این پرونده نیست ،من با موجودیت واقعی سر و کار ندارم .
 

میزان

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهرزاد امامی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6089536

دیگر خبرها

  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • یک حقوق‌دان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود