Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، در برنامه‌ای آنلاین که به مناسبت بیستمین سالگرد ساخته شدن فیلم «ای برادر کجایی؟» ساخته برادران کوئن برگزار شد، جورج کلونی، جان تورتورو و تیم بلیک نلسون بازیگران فیلم همراه با استیون گایدوس روزنامه‌نگار شرکت کردند.

در این گفتگوی آنلاین جورج کلونی از تجربه آواز خوانی‌اش در فیلم سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ابتدا قرار بود وی ترانه «مردی با غم همیشگی» را بخواند اما پس از نخستین جلسه در استودیو، تیم تصمیم گرفتند از یک خواننده حرفه‌ای به جای وی استفاده کنند.

کلونی در این باره گفت: تصور کردند من می‌توانم بخوانم. لابد برای اینکه عمه من رزمری کلونی خواننده بود. منم فکر کردم می‌توانم بخوانم اما وقتی خواندم صدایم واقعاً شبیه یک گربه بود که در چرخ کامیونی که دارد در خیابان با سرعت می‌رود، گیر افتاده باشد.

کلونی افزود: بعد آنها دن تایمینسکی را آوردند و او به جای من ترانه را خواند. خیلی تحقیرآمیز بود.

این گردهمایی در جشنواره فیلم نشویل انجام شد که گرامیداشت ۲۰ سالگی این فیلم را در برنامه‌اش داشت.

در طول این گفتگو بازیگران این فیلم درباره تجربه کار کردن برای فیلم‌های ایتن و جوئل کوئن و تاثیر ماندگار فیلم حرف زدند.

این فیلم کمدی موزیکال موفق شد تا برای ترانه‌هایش ۳ جایزه از جمله جایزه آلبوم سال جوایز گرمی ۲۰۰۲ را از آن خود کند و کمک کرد تا توجه به سبک موسیقی آمریکایی و بلوگرس بیشتر شود.

در این گفتگوی آنلاین بازیگران از تاثیرات فرهنگی فیلم صحبت کردند و گفتند معتقدند علیرغم اینکه فیلم نقدهای اولیه ضعیفی از منتقدان گرفت اما با گذشت زمان جایگاهش روشن‌تر شد.

«ای برادر کجایی؟» به کارگردانی جوئل کوئن در سال ۲۰۰۰ ساخته شد. این فیلم که برداشت آزادی از کتاب اودیسه هومر است، سفر پردردسر چند زندانی را تصویر می‌کند که قصد دارند تا به دره‌ای برسند که چهار روز دیگر زیر آب می‌رود و گنجی در آن مدفون است. در طول این مسیر آنها چند بار لو داده می‌شوند و دوباره از دست پلیس فرار می‌کنند، ترانه‌ای می خوانند که با آن مشهور می‌شوند، با کوکلاکس کلان‌ها درگیر می‌شوند اما مانند سفر اودیسه از همه این موانع عبور می‌کنند و در انتها روشن می‌شود که گنجی در کار نبوده و این تنها دروغ یکی از زندانیان بوده که بتواند ۲ زندانی دیگری را که به او زنجیر شده‌اند با خود از زندان بیرون بکشد.

نویسنده فیلمنامه این فیلم برادران کوئن بودند و در حالی که جوئل کارگردان بود، ایتن تهیه کنندگی فیلم را برعهده داشت. این فیلم ابتدا در جشنواره کن ۲۰۰۰ روی پرده رفت و نامزدی نخل طلا را کسب کرد.

«ای برادر کجایی؟» در حالی که جایزه گلدن گلوب بازیگر نقش کمدی یا موزیکال ۲۰۰۰ را برای جورج کلونی همراه داشت، نامزدی اسکار در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی را نیز کسب کرد.

کد خبر 5046046

منبع: مهر

کلیدواژه: برادران کوئن جورج کلونی نمایش آنلاین اربعین 99 تئاتر ایران محمدرضا شجریان فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما ویروس کرونا اربعین حسینی موسیقی ایرانی رادیو نمایش برنامه رادیویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان صداوسیما فیلم مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- موج گرما در هند فعالیت‌های مختلف را در بخش بزرگی از کلکته، پایتخت ایالت بنگال غربی تضعیف کرده است، اما یک دامپزشک از افزایش تقاضای بی‌سابقه برای خدمات وی در این دوره خوشحال است.

به گزارش فرارو، کلینیک دامپزشکی او مملو از صاحبان حیوانات خانگی است که نگران خونریزی از بینی حیوانات، بثورات پوستی شدید یا سایر علائم ناشی از گرمای سوزانی هستند که بیش از یک هفته است که بخش زیادی از جنوب آسیا را فرا گرفته است.

این دامپزشک ۵۷ ساله به خبرگزاری فرانسه گفت: تعداد زیادی از حیوانات به مدت سه یا چهار روز در بیمارستان بستری هستند و زمان زیادی طول می‌کشد تا آن‌ها به وضعیت طبیعی خود بازگردند.

وی افزود: روزانه موارد زیادی از گرمازدگی حیوانات دریافت می‌کنیم که بی سابقه است. وی افزود: گرما باعث افزایش بیماری‌های مرتبط با کم آبی در حیوانات خانگی می‌شود.

حتی گربه‌ها و سگ‌هایی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که صاحب دارند، مستعد ابتلا به گرمازدگی و بیماری هستند.

موج گرما از روز‌ها قبل کلکته را فراگرفته است، زیرا دمای هوا اخیراً به ۴۳ درجه سانتیگراد رسیده است، در روزی که به گفته اداره هواشناسی این شهر به عنوان گرمترین روز برای این دوره از سال از سال ۱۹۵۴ طبقه بندی شده است.

خیابان‌های معمولاً شلوغ پایتخت سابق دوران استعمار در بعدازظهر تقریباً خالی از سکنه می‌شوند و ۱۵ میلیون ساکن آن سعی می‌کنند تا حد امکان از نور خورشید دور بمانند.

یک معلم می‌گوید که قبلاً گربه‌هایش را این‌قدر عبوس و گوشه‌گیر ندیده بود. او با ناراحتی می‌گوید: آن‌ها از خوردن غذا خودداری می‌کنند و در گوشه‌های تاریک و سرد اتاق پنهان می‌شوند و هرگز بیرون نمی‌آیند.

بر اساس برآورد‌های مقامات شهرداری ۷۰۰۰۰ سگ ولگرد در شهر وجود دارد که در خیابان‌های شهر زندگی می‌کنند و تنها توسط ساکنان محله تغذیه و مراقبت می‌شوند.

بسیاری از این حیوانات در زیر اتومبیل‌های پارک شده پناه می‌گیرند، در حالی که برخی از آن‌ها خوش شانس هستند که عابران با روی آن‌ها آب می‌پاشند تا خنک شوند.

یک موسسه خیریه محلی حیوانات ولگرد گفته که گرمای بیش از حد هوا باعث شده تا حیوانات خیابانی به سختی روی پا‌های خود بایستند، زیرا خیابان‌ها بسیار گرم است.

به گفته این موسسه، تعداد زیادی سگ و گربه برای درمان به کلینیک‌های دامپزشکی منتقل شدند، اما تعداد زیادی از آن‌ها جان باختند.

این موج گرمای استثنایی در حال حاضر جنوب و جنوب شرق آسیا را تحت تاثیر قرار داده است.

یک پناهگاه حیوانات در نزدیکی بانکوک، پایتخت تایلند، جایی که دمای هوا از ۴۰ درجه سانتیگراد نیز فراتر رفته است، می‌گوید که حیوانات خانگی اکنون غذای کمتری می‌خورند و در حرکت کردن مشکل دارند.

ماه‌های منتهی به باران‌های موسمی یا فصل بارانی در منطقه معمولاً گرم است، اما امسال دمای هوا در این کشور‌ها بسیار بالاتر از میانگین است. کارشناسان می‌گویند تغییرات آب و هوایی باعث می‌شود امواج گرما بیشتر، شدیدتر و طولانی‌تر شوند.

بر اساس گزارش سازمان ملل، آسیا بیشترین آسیب را در سال ۲۰۲۳ تحت تأثیر رویداد‌های شدید آب و هوایی دیده است، زیرا سیل و طوفان باعث خسارات جانی و اقتصادی زیادی در این قاره شد.

به گفته سازمان جهانی هواشناسی، آسیا همچنین شاهد افزایش سریع‌تر دما از میانگین جهانی است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رنج حیوانات خانگی و خیابانی در پی گرمای بی‌سابقه در آسیا
  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • کرفس کوهی، دارویی نهفته در دل طبیعت؛ گنجی که به تاراج می‌رود
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند