Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر از نصب بیش از 2 هزار بنر و بیلبورد با محوریت کروناویروس در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، از نصب بیش از ۲ هزار بنر و بیلبورد با محوریت کرونا ویروس با همکاری شهرداری های سراسر استان بوشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار نصب بنر در سطح استان، توزیع پوستر، موشن گرافی، فیلم کوتا،کانال های خبری اطلاع رسانیبرنامه های تلوزیونی و رادیویی با مضامین هشدار و راههای پیشگیری از شیوع و ابتلا به ویروس کرونا دراستان صورت گرفته شده است.

کشمیری با بیان اینکه میزان استفاده از ماسک در ادارات سطح استان بوشهر ۹۶ درصد می باشد، افزود: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان ۶۰ درصد است.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: وضعیت استان بوشهر در زمینه ابتلا به بیماری کرونا باتوجه به افزایش شمار مبتلایان قرمز می باشد و از این رو مردم باید توصیه‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

کشمیری افزود: عادی انگاری شرایط کنونی و اینکه فکر کنیم ویروس کرونا تمام شده، یکی از خطرناک ترین اندیشه هایی می باشد که ممکن است ما را گرفتار این ویروس منحوس کند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم و مسئولان بتوانیم شاهد کاهش این ویروس منحوس کرنا شویم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حسین سعید اظهار کرد: این اِلمان در ابعاد ۳.۲۰ متر در ۲.۷۰ متر توسط نیروهای تأسیسات شهرداری منطقه یک کرمان ساخته شده است.

وی افزود: اِلمان نقشه ایران با محوریت موضوع کار و کارگر به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر شهر کرمان نصب شد.

کد خبر 749488

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد