Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «سادیر جبار اف» نخست‌وزیر تازه منصوب شده قرقیزستان پس از برگزاری جلسه فوق العاده پارلمان در بیانیه‌ای تاکید کرد: فقط خود ما می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم و به یاد داشته باشیم که همه ما یک هدف داریم و آن اینکه قرقیزستان را برای نسل آینده پیشرفته و قابل اعتماد سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است:

من از شما سپاسگزارم که یک پست مهم دولتی را به من سپردید و من متوجه این هستم که مسئولیت بزرگی را در قبال همه شما به عهده گرفته‌ام.

من تمام تلاشم را می‌کنم تا همه انتظارات را برآورده کنم و کشورمان را به کشوری پیشرفته و مدرن و دموکراتیک تبدیل کنم. من به شما اطمینان می‌دهم که تمام اقدامات من در جهت منافع کشور خواهد بود.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه نیروهای مترقی جامعه باید متحد شوند و با هم موضوعاتی را حل کنند و کشور را از بحران خارج کند.

در برنامه خود من 10 اولویت که به یک راه حل موثر نیاز دارند، را شرح داده‌ام
1. تثبیت اوضاع در کشور
2.  حمایت از سرمایه گذاران یعنی مشاغل کوچک و متوسط ​​و تدوین برنامه عملیاتی برای تسهیل انجام تجارت
3. پرداخت به موقع کمک‌های اجتماعی، حقوق بازنشستگی و سایر حقوق
4. تأمین امنیت غذایی کشور
5.  مجازات عادلانه همه مقاماتی که در اقدامات فساد آمیز نقش داشته‌اند
6.تامین گرما در فصل زمستان و کاهش مشکل کمبود برق
7. مذاکره در مورد تمدید و تغییر ساختار بدهی خارجی
8. پیگیری سیاست سازگار، سازنده و شفاف( یک کشور قدرتمند نیازمند نیروی انسانی قوی است)
9. تجدید نظر در توافقنامه‌های «کومتار» و «جرای» و دیگر معادن کشور و توسعه آن به نفع مردم و به منظور تأمین مجدد بودجه.
10. تعیین حدود مرزها با کشورهای همسایه

سادیر جبار اف خاطر نشان کرد: حل این همه مسائل آسان نخواهد بود و تصمیم گیری در مورد برخی از آنها ممکن است، دشوار باشد. اما من قول می‌دهم که صادقانه و شفاف و آشکار فعالیت خواهم کرد. ما طبق قوانین قدیمی کار نخواهیم کرد. ما از روشهای نوین استفاده خواهیم کرد. ما جوانان فعال را در تمام زمینه‌های جامعه به کار خواهیم گرفت.

ما قرقیزستانی‌ها باید این را بپذیریم که فقط خود ما می‌توانیم به یکدیگر کمک کنیم و به یاد داشته باشیم که همه ما یک هدف داریم و آن اینکه قرقیزستان را برای نسل آینده پیشرفته و قابل اعتماد سازیم.
یک بار دیگر ، از همه به خاطر اعتمادتان تشکر می‌کنم.

یاد آوری می‌شود که  ۱۰ اکتبر جلسه فوق العاده پارلمانی با هدف تصمیم گیری در مورد انتخاب نخست وزیری کشور برگزار شد و در نتیجه با موافقت اکثریت نمایندگان، سادیر جباراف را به مقام نخست وزیری برگزیدند.

شایان ذکر است که بعد از برگزاری این جلسه بعضی نمایندگان با تصمیم پارلمان مخالفت و انتصاب جباراف را به عنوان نخست وزیر به دلیل نرسیدن تعداد نمایندگان حاضر به حد نصاب، غیر قانونی قلمداد کردند.

« سورونبای جین بک اف» رئیس جمهور کشور فعلا نخست وزیری سادیر جباراف را تایید نکرده است. 
انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: قرقیزستان بیانیه پارلمان جباراف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی موفق به راه‌اندازی نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور با استفاده از گونه‌های گراس‌های علوفه‌ای اصلاح شده چندساله و کم‌آب‌بر، برای تعلیف یکی از اسب‌های اصیل ایرانی موسوم به «دره شوری» شدند.

چراگاه ۱.۵ هکتاری با بذر حاصل از مطالعه محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و عملیات به‌نژادی یکی از دستاوردهای چند سال اخیر در بخش کشاورزی است.

یکی از مزیت‌های مهم این گیاهان بومی اصلاح شده، توانایی استفاده از آب سبز و بارش‌های زمستانه و بهاره برای تولید علوفه است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی، تحمل به شرایط سخت محیطی مانند سرما، شوری آب و خشکی، تولید اقتصادی برای بهبود معیشت بهره‌برداران، خوش‌خوراک بودن، کیفیت بالا و قابلیت چرای مستقیم و مصرف به صورت خشک را از دیگر ویژگی‌های بارز این گیاهان علوفه‌ای اصلاح شده برمی‌شمارد.

نکته جالب در مورد گونه‌های اصلاح شده گراس‌ها توسط محققان پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی این است که این علوفه‌ها چندساله بوده و بعد از کشت و استقرار چندین سال قابل بهره‌برداری می‌باشند.

بذر این گیاهان علوفه‌ای اصلاح شده، یک بار کشت می‌شود، اما تا ۱۰ سال قابل رشد و برداشت است.

مزیت دیگر این گیاهان علوفه‌ای اصلاح شده و کم‌آب‌بر، تنها به کشت در مزارع و تغذیه اسب‌ها محدود نمی‌شود بلکه بذر آن قابل انتقال به عرصه‌های مرتعی و منابع طبیعی نیز هست و می‌تواند مورد استفاده انواع دام‌های سبک و سنگین هم قرار گیرد.

بی‌تردید امروزه با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش گرمایش زمین، خشکسالی و ضرورت کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و ترسیب کربن، معرفی گونه‌های متحمل به شرایط سخت محیطی، بیش از پیش ضرورت پیدا کرده است.

کد خبر 6097874

دیگر خبرها

  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد
  • ببینید | عملیات دیدنی نمایشی جنگنده‌های پیشرفته روسیه در دل آسمان
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند