Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:14:31 GMT

هنر ابزاری برای خودنمایی نباشد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۹۷۴۹

هنر ابزاری برای خودنمایی نباشد

ایسنا/زنجان عضو هیئت مدیره انجمن‌موسیقی استان زنجان گفت: کلیپ‌ تولید شده برای ادای احترام به استاد شجریان در فضای مجازی پخش می‌شود.

کیارش میرمحمدرضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری مراسم‌ برای گرامی‌داشت استاد شجریان در استان زنجان، اظهار کرد: تولید یک کلیپ برای ادای احترام و برگزاری یک برنامه برای نکوداشت استاد شجریان از اقداماتی است که در استان زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شوع ویروس کرونا و شرایط موجود در استان در اولین فرصت و ایجاد شرایط مساعدتر برنامه نکوداشت استاد شجریان به‌صورت لایو اینستاگرامی برگزار خواهد ‌شد.

این مسئول با بیان اینکه کلیپ تولید شده نیز به‌زودی در فضای مجازی پخش خواهد ‌شد، تصریح کرد: اساتیدی مانند استاد شجریان، استاد لطفی و نسل‌های قبل تربیت شده یک مکتب و جریان فکری بودند که علاوه بر بحث موسیقی؛ شخصیت، تواضع، فروتنی و بزرگواری این اساتید است که مهم بوده و مدرسان ورای تدریس تخصصی موسیقی برای هنرجوهای خود تدریس کرده‌اند.

میرمحمدرضایی ادامه داد: ارتباط مدرس و هنرجو در سالیان دور مانند پدر و فرزند بوده که باعث تربیت افرادی مانند استاد شجریان شده ‌است.

عضو هیئت مدیره انجمن موسیقی استان زنجان بیان کرد: آن‌ چیزی که همواره توسط بزرگان هنر موسیقی توصیه شده، این است که قرار نیست هنر وسیله‌ای برای خودنمایی باشد، بلکه قرار است است هنر ما را آرام‌تر و فروتن‌تر کرده و به کمال برساند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان برای رسیدن به کمال کافی است معنی و وظیفه هنر را به خوبی درک کنند تا راه را به درستی روند؛ چرا که اگر هنر ابزاری برای خودنمایی باشد، مسیر را اشتباه رفته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان موسیقی محمدرضا شجريان استاد شجریان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | من یک استاد دانشگاهم!

کارولین فاولین استاد اقتصاد این دانشگاه در حالی که رفته تا پادرمیانی کند و از بازداشت دیگر دانشجویان جلوگیری کند، خود اینگونه با خشونت توسط پلیس بازداشت می‌شود

استاد زن در حالی که دو پلیس تنومند روی کمرش خیمه زده اند و دستانش را از پشت بسته اند برای ملتمسانه می‌گوید :

من یک استاد اقتصاد هستم.. سرم را بر زمین بتنی کوبیدید.. 

ناله هایش اما نتیجه ای ندارد...

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • (ویدئو) علاقه قاری قرآن به شجریان و علیرضا قربانی
  • خودنمایی آبشار فصلی در دل طبیعت روستای جنگل علی بهاباد + فیلم
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • تصویر دیده نشده از استاد بنان، ۶۸سال قبل!
  • ببینید | من یک استاد دانشگاهم!