Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدایی پرویز مظلومی از سرمربیگری تیم جوانان ثابت کرد فدراسیون فوتبال بلاتکلیف است که سرمربی یکی از تیم‌هایش به راحتی استعفا کرده و در تیم دیگری مسئولیت می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اگر بگوییم فدراسیون فوتبال یکی از بی‌ثبات‌ترین فدراسیون‌های ورزشی است اغراق نکردیم، این فدراسیون مدت‌هاست با سرپرست اداره می‌شود و مشکلاتی که هر روز این فدراسیون با آن دست و پنجه نرم می‌کند از تعداد انگشتان یک دست هم فراتر رفته است، عدم تایید اساسنامه فدراسیون از سوی فیفا، عدم برگزاری انتخابات، اداره شدن این فدراسیون با سرپرست، پرونده غرامت ویلموتس و خسارت میلیاردی که فدراسیون فوتبال باید به سرمربی سابق بلژیکی خود پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک با وجود این مشکلات برنامه‌ریزی برای تیم‌های ورزشی اولویت دست چندم است و به همین خاطر هر بار شاهد اتفاقات عجیب و غریب در این فدراسیون می‌افتیم. تقریبا نزدیک به سه ماه پیش بود که پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد؛ موضوعی که صدای اهالی فوتبال را درآورد چرا که خیلی از منتقدان معتقد بودند مظلومی در این رده سنی اصلا کار نکرده و حتی تجربه کار با فوتبالیست‌های جوان را ندارد و با توجه به فاصله سنی زیادی که بین سرمربی و بازیکنان است این ارتباط به درستی انجام نخواهد شد.

با وجود سیل انتقادات‌ها به چنین تصمیمی ، فدراسیون فوتبال که بلاتکلیف و بی‌رئیس است، حتی به آن واکنش نشان نداد و نکته جالب‌تر اینکه حتی خبر سرمربیگری مظلومی در تیم ملی جوانان هم از سوی فدراسیون اطلاع‌رسانی نشد و او در یک برنامه تلویزیونی این موضوع را بیان کرد.در نهایت نیمکت تیم ملی جوانان به مظلومی سپرده شد و او با تیمش در چندین نوبت تمرین کرد و حتی در مسابقات مدافعان سلامت که از سوی فدراسیون برنامه‌ریزی شده بود در چندین مورد مقابل تیم‌های رده پایه به میدان رفتند اما با تصمیم AFC مبنی بر لغو مسابقات قهرمانی آسیا، خود به خود تمرینات آن‌ها لغو شد و تیم ملی جوانان بلاتکلیف‌تر از همیشه شد!

لغو تمرین ملی‌پوشان جوان و بلاتکلیفی فدراسیون سبب شد مظلومی به فکر پیشنهادهای دیگر خود باشد و در نهایت پس از اینکه سرمربی تیم استقلال مشخص شد، مظلومی با پیشنهاد سرپرستی تیم استقلال مواجه شد و بدون هیچ معطلی آن را قبول و از هدایت تیم ملی جوانان استعفا کرد.

حالا تیم ملی جوانان بلاتکلیف‌تر از قبل شده و مظلومی هم به دنبال مسائل و مشکلات استقلال است. اگرچه تیم ملی جوانان فعلا هیچ برنامه‌ای ندارد و مسابقات هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شده است اما همه ما به خوبی می‌دانیم تیم ملی جوانان پشتوانه تیم ملی بزرگسالان است و نسلی که هم‌اکنون در تیم جوانان حضور دارد اگر مورد توجه قرار نگیرند خیلی زود بی‌انگیزه می‌شوند و راه دیگری انتخاب می‌کنند و آن وقت تیم ملی بی‌پشتوانه‌تر از قبل می‌شود.

طبیعی است فدراسیونی که ماه‌هاست بلاتکلیف‌تر است وضعیت تیم‌های ملی آن هم به این صورت است، اما نکته قابل توجه این بود که حتی مظلومی هم برای این تیم هدف و برنامه‌ای نداشت وگرنه به همین راحتی آن را کنار نمی‌گذاشت. فوتبال ایران باز هم نشان داد در برنامه‌ریزی برای نسل آینده هیچ برنامه‌ای ندارد و همانطور که تصمیمات در این فدراسیون یک شبه گرفته می‌شود، به آنی هم تغییر می‌کند و در این شرایط دود این تصمیمات نادرست به چشم بازیکنان می‌رود.

انتهای پیام/۴۰۵۷/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال پرویز مظلومی تیم جوانان فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران