Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیریه شمس و گروه جهادی ذیل آن به مناسبت آغاز سال تحصیلی بسته های لوازم التحریر با عنوان «مهر مهربانی» را برای دانش آموزان محروم ۲۰ استان کشور آماده کردند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیریه شمس و گروه جهادی ذیل آن به مناسبت آغاز سال تحصیلی بسته های لوازم التحریر با عنوان «مهر مهربانی» را برای دانش آموزان محروم ۲۰ استان کشور آماده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گروه جهادی امسال ۲۴ هزار بسته لوازم التحریر را با کمک خیریه و نیکوکاران برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی جمع آوری کردند که ارزش ریالی آن‌ها دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است و بناست این گروه یک میلیارد تومان نیز خدمات پزشکی و درمانی به این مناطق محروم ارائه کنند. این بسته ها قرار است توسط معتمدین این گروه جهادی در استان ها میان دانش آموزان توزیع شود.
خیریه شمس سه سال است که اقدام به توزیع ملزومات آموزشی میان دانش آموزان می کند و هرسال میان افرادی که این بسته ها را دریافت می کنند، استعدادیابی می کند تا افراد نخبه را برای فراهم کردن شرایط بهتر تحصیلی شناسایی کند.

منبع: دانا

کلیدواژه: برای دانش آموزان لوازم التحریر گروه جهادی بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان