Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین گفت:کمتر از ۳۰ درصد متکدیان نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده اند.

به گزارش برنا از قزوین؛ محسن رحیمی مسئول مرکز ساماندهی متکدیان در استان گفت: کمتر از ۳۰ درصد متکدیان قزوین نیازمند واقعی هستند و مابقی حرفه و کسب خود را تکدی‌گری قرار داده اند که در این بین افراد ثروتمندی هم وجود دارند که در چهارراه‌ها اسپند دود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مردم خواست به هیچ عنوان به متکدیان کمک نکنند چرا که کمک‌های مردمی موجب افزایش متکدیان خواهد شد.

رحیمی از ساماندهی متکدیان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح برخورد با افراد مطرح نیست و این مرکز بر اساس قانون وظیفه غربالگری و ساماندهی متکدیان را بر عهده دارد.

مسئول مرکز ساماندهی متکدیان گفت: عوامل گشت این مرکز در شیفت‌های مختلف در شهر گشت‌زنی می‌کنند و در صورت تماس شهروندان با این مرکز نیز به محل اعزام و وضعیت متکدی بررسی خواهد شد که در صورت نیاز به بررسی بیشتر موضوع و کسب تکلیف از مقام قضایی، متکدی به مرکز ساماندهی متکدیان واقع در بلوار شهید باهنر قزوین منتقل خواهد شد تا مراحل اداری برای غربالگری فرد و ارجاع به یکی از دستگاه‌ها طی شود.

رحیمی افزود: مردم برای کمک به اجرای طرح ساماندهی متکدیان در صورت مشاهده متکدی در شهر قزوین با سامانه ۱۳۷ شهرداری و یا تلفن ۳۳۳۵۴۰۲۰ تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساماندهی کمک غربالگری تکدی گری ثروتمند مرکز ساماندهی متکدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • تقریباً ۱۵ درصد زوجین در بردسکن مشکل ناباروری دارند
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • سردار رادان: دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذردY اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند/ 32 سازمانی که در این نظام مسئول بودند برای ساماندهی حجاب و عفاف نه تنها کار خودشان را نمی کنند بلکه شبهه و شک و تردید در دل مردم نیز می اندازند