Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:22:08 GMT

کشف ۴۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق در لردگان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۰۹۹۴۷

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از توقیف یک دستگاه خودروی پژو و کشف ۴۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری، سرهنگ سیروس میرزایی اظهار کرد: مأموران پلیس لردگان در حین گشت‌زنی در محور لردگان به یاسوج به یک خودروی سواری پژو مشکوک و با هماهنگی قضایی و با رعایت نکات ایمنی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف و خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۴۵ ریال میلیون برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها منطقه چهارمحال و بختیاری کالای قاچاق گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۰۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد