Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@15:57:05 GMT

توزیع بیش از ۸۰ میلیارد ریال بسته معیشتی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۰۳۲

توزیع بیش از ۸۰ میلیارد ریال بسته معیشتی در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده سپاه  احمد بن موسی (ع) شیراز، از تهیه و توزیع بسته‌های متنوع معیشتی و بهداشتی در روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه با اعتبار بیش از ۸ میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ مرتضی خسروانی دوشنبه ۲۱ مهر در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در شرق شیراز ضمن تسلیت ایام دهه پایانی صفر و وفات حضرت رسول اعظم (ص) با اشاره به تداوم کمک‌های مومنانه بسیجیان و خیرین شرق شیراز، گفت: این کمک‌ها را در راستای حضور دائمی بسیج و سپاه در کنار مردم و مستضعفین جامعه است که اکنون در عرصه محرومیت زدایی و کمک مستقیم به قشرهای آسیب پذیر جامعه با حفظ شان و کرامت آنها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کمک‌هایی که با هدف کمک به دولت در یاری اقشار مختلف جامعه جمع آوری شده و بسیج به رسم امانت آنان را به افرادی که از قبل شناسایی شده‌اند، همچون دوره‌های گذشته، تقدیم خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) ضمن بر شمردن انواع خدمات انجام شده از ابتدای کرونا، از جمله این کمک‌ها را توزیع ۴۵۰۰ بسته لوازم التحریر و نوشت افزار به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان دانست که برای دانش آموزان شرق شیراز که در مناطق حاشیه‌ای و محروم قرار دارند، اختصاص می‌یابد. همچنین ۲۰۰۰ دست البسه و کفش نیز به ارزش جمعی ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر کمک‌هایی است که تمام آنها از محصولات ایرانی بوده و در راستای رفع محرومیت در قالب این رزمایش توزیع می‌شود.

خسروانی توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی با مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان ارزش جمعی در کنار توزیع ۸۰ سری جهیزیه که هر کدام ۳۰ میلیون تومان ارزش داشته و همچنین توزیع ۳۰ دستگاه موبایل و تبلت و کمک به روزرسانی ۳۵۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند برای استفاده در آموزش مجازی که با همت بسیج اصناف این ناحیه انجا می‌شود، از دیگر خدماتی است که انتظار می‌رود سبب برقراری عدالت آموزشی برای خانواده‌های نیازمند شود.

خسروانی همچنین زمان مراسم رسمی توزیع این کمک‌ها و خدمات و بازدید مسئولین استانی را روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه اعلام کرد و گفت: حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) میزبان جهادگران بسیجی و این اقلام و برگزاری مراسم تقدیر از خیرین خواهد بود تا نشان داده شود که آنچه بیان می‌شود، در عمل محقق خواهد شد، چنانچه تا کنون چنین بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی احمد بن موسی بسيج سازندگي شیراز بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس، گفت: این برنامه‌ها به مدت یک هفته و از فردا و همزمان با آغاز هفته بسیج سازندگی در مناطق مختلف استان آغاز می‌شود.
سرهنگ پاسدار علی‌اکبر طحان افزود: این برنامه‌ها شامل ۲۴۵ برنامه مربوط به محرومیت زدایی، ۱۴۷ برنامه مربوط به اشتغال و اقتصاد، ۵۵۸ برنامه در موضوع خدمت رسانی جریان جهاد و ۷۵ برنامه هم به عنوان کمک‌های مومنانه عملیاتی می‌شود.
۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ به درخواست رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی تشکیل شد.
وی ادامه داد: در دو سال گذشته در استان شاهد اقداماتی برای محرومیت زدایی از سوی گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی بودیم که از جمله می‌توان به آبرسانی به ۳۰۸ روستا، اجرای ۹۴ پروژه راه روستایی به ارزش سه هزار میلیارد ریال، ساخت هزار و ۲۰۰ مسکن مددجویی کمیته امداد و ایجاد مشاغل خانگی اشاره کرد.
او اظهار کرد: همچنین با همت و تلاش نیرو‌های جهادی استان، در مدت ۲ ماه یک میلیون اصله نهال در بیابان‌های استان کاشته شد.
مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: تکمیل و مرمت ۸۰۰ مسکن نیازمندان در سال ۱۴۰۲، بهسازی و مرمت راه‌های بین مزارع، تکمیل مساجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی، ساخت و تکمیل مخازن هفت مترمکعبی آب آشامیدنی، استخر‌های آب کشاورزی، احیا و لایروبی چاه و قنات، ساخت و تکمیل کانال‌های کشاورزی، تکمیل خانه عالم و مجموعه‌های ورزشی، ساماندهی و مرمت گلزار شهدا در این استان انجام شده است.
طحان افزود: در نوروزامسال هم، ۹ هزار و ۸۶۸ نفر در قالب ۷۶۴ گروه جهادی در هشت عرصه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و تربیتی، کمک مومنانه، آموزشی و تحصیلی، کشاورزی و دامپزشکی، آسیب‌های اجتماعی و مشاوره، اشتغال و اقتصاد به مردم استان خدمت رسانی کردند.
وی ادامه داد: همچنین در ماه مبارک رمضان، به همت ۵۰۰ گروه جهادی و با راه اندازی پویش سراسری ‘خانه دوست کجاست’ در ۲ موضوع توزیع افطاری ساده و تعمیر و خانه تکانی منازل افراد نیازمند خدمت رسانی شد.

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی