Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- خبرگزاری رسمی روسیه در مطلبی توهین‌های اخیر رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران را شایسته خود او دانست.

 خبرگزاری روسی اسپوتنیک در تحلیلی درباره اظهارات هتاکانه ضدایرانی اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، نوشت: در یکی از برنامه‌های رادیویی آقای ترامپ تهدید‌های کذایی نثار ایرانی‌ها کرد و از الفاظ رکیک در شان خود، در قبال ایرانی‌ها استفاده کرد؛ البته ایرانی‌ها متوجه هستند همه این دست و پا زدن‌های آقای ترامپ به دلیل مشکلات داخلی است که وی با آن مواجه شده و نزدیک شدن وی به شکست مفتضحانه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب آمده است: همه هم متوجه هستند که آقای ترامپ طبل توخالی بیشتر نیست و بیشتر به دنبال بازی نمایش‌هایی است که از سوی دیگران برایش نوشته شده تا بلکه آرای برخی به قول معروف لات و لوت‌های آمریکایی را به دست آورد، چون به خوبی می‌داند هیچ آدم حسابی‌ در آمریکا حاضر نیست به او رای دهد.
شاید هم بخواهد در این چند صباح باقیمانده رضایت خاطر عرب‌های خلیج فارس و اسرائیلی‌ها را به دست بیاورد تا شاید لحظه‌های آخر غرق شدن‌اش چوب خشکی برایش بیندازند. از همه این‌ها بگذریم، تصور اینکه آمریکا تسلیحات کشتار جمعی آنچنانی در اختیار دارد و وی دیگران را تهدید به استفاده از این‌ها می‌کند، یک تصویر بسیار اشتباه است. ایرانی‌ها هم خدایی دارند که از آن‌ها حمایت می‌کند و در کنار حق ایستاده. آیا ماجرای صحرای طبس را فراموش کرده‌اید؟
اگر کرسی قدرت به کسی وفا کرده بود امروز به ترامپ نمی‌رسید
در هر جایی از جهان که آمریکایی‌ها ورود کرده‌اند در نهایت، با شکست‌های مفتضحانه خارج شدند، اگر آقای ترامپ می‌خواهد می‌تواند این بار هم امتحان کند ببیند چه بلایی سرشان می‌آید. ظلم و ستم هیچ وقت پایدار نیست و همه زورگویان در تاریخ بشریت به زوال می‌روند و اگر کرسی قدرت به کسی وفا کرده بود امروز به آقای ترامپ نمی‌رسید.
هزاران سال است که بسیاری تلاش کردند ایران و ایرانی‌ها را نابود کنند، اما آن‌ها رفتند و ایران و ایرانی‌ها ماندند و پایدار خواهند ماند. آقای ترامپ نباید فراموش کند که بیش از ۲۴۰ پایگاه مربوط به نیرو‌های آمریکایی در منطقه در تیررس ایرانی‌ها است و ایرانی‌ها نشان داده‌اند که هیچ ابایی از هدف قرار دادن آن‌ها ندارند و اگر می‌خواهد می‌تواند امتحان کند.
بیشتر بخوانید
اظهارات وقیحانه ترامپ علیه ایران
ایرانی‌ها همه جایی که برای آمریکایی‌ها درد دارند را به خوبی رصد کرده‌اند و می‌توانند کاری کنند که فریاد بنفش کاخ سفید و ساکنین‌اش تا ته گیتی شنیده شود. آقای ترامپ نباید فراموش کند که سال‌ها است همه متحدین آمریکا با همه تسلیحات ممنوعه‌ای که آمریکا در اختیارشان قرار داده توان آن را ندارند حریف متحدان ایران در منطقه شوند و نمونه‌های بسیار با ارزش انصارالله یمن و رزمندگان فلسطینی در باریکه غزه هستند؛باریکه‌ای که کلا ۳۶۰ کیلومتر مربع مساحت دارد و در برخی نقاط آن پنج تا شش کیلومتر بیشتر به قول نظامی‌ها عمق ندارد، اما توانسته شبانه روز اسرائیلی‌ها را عزا کند.
دلیرمردان ایرانی برای اینکه پوزه نیروهای  آمریکایی را به زمین بزنند لحظه شماری می‌کنند
اگر مردم باریکه غزه با اسرائیل -که متحد شماره یک آمریکا در جهان به شمار می‌آید- و پیشرفته‌ترین تسلیحات آمریکایی را در اختیار دارند، اینگونه کرده‌اند تصور کنید که ایرانی‌ها می‌توانند چه بلایی سر آمریکایی‌ها بیاورند، باریکه غزه به اندازه نصف شهر تهران هم نمی‌شود. شاید بد نباشد مشاوران آقای ترامپ به وی گوشزد کنند که ایرانی‌ها دهه‌ها هست خود را برای رویارویی با آمریکا آماده می‌کنند و اگر تا به حال نیرو‌های آمریکایی جسارت نکردند به ایران زمین حمله کنند به این دلیل است که می‌دانند دلیرمردان ایرانی برای اینکه پوز آن‌ها را به زمین بزنند لحظه شماری می‌کنند.
در انتهای این مطلب امده است: آقای ترامپ بد نیست توجه داشته باشد اگر نماد احزاب (آمریکا) فیل و الاغ است، نماد ایرانی‌ها «شیر» است و تصور نکند اگر دندان‌های شیر را می‌بیند به معنای لبخند زدن شیر نیست، این دندان‌ها برای چیز دیگری تیز شده. البته ایرانی‌ها همه این رفتار‌ها و کردار‌ها را ثبت می‌کنند، ولی با خوشحالی نشسته‌اند شرایط شما را نگاه می‌کند و لبخند می‌زند که کارتان به کجا رسیده. امری که پر واضح است این می‌باشد که کم کم نفرین (سپهبد شهید) سلیمانی خود را نشان می‌دهد و جهان روز‌های سیاه شما را خواهد دید. آن روز‌های سیاه الان نیست، حالا مانده است.    باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آقای ترامپ ایرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند

شبکه خبری «بلومبرگ» گزارش داد، دستیاران اقتصادی دونالد ترامپ به دنبال گزینه‌هایی برای جلوگیری از دور شدن کشورها از دلار هستند زیرا آمریکا با چالش فزاینده‌ای از سوی بازارهای نوظهور، از جمله کشورهای بریکس مواجه است.

به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا برای انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر و تیمش، در حال بحث در مورد اعمال جریمه‌هایی علیه متحدان و مخالفانی هستند که به دنبال دور کردن تجارت خود از دلار آمریکا به ارزهای دیگر هستند. این رسانه به نقل از افراد آشنا گزارش داد، این گزینه‌ها می‌تواند شامل کنترل صادرات، جریمه‌های دستکاری ارز و تعرفه باشد.

گرایش جهانی به استفاده از ارزهای ملی در تجارت به جای دلار، پس از قطع ارتباط روسیه از سیستم مالی غرب و مسدود شدن ذخایر خارجی آن در سال ۲۰۲۲ به‌عنوان بخشی از تحریم‌های مرتبط با اوکراین، شتاب قابل توجهی پیدا کرد.

کارشناسان مالی هشدار داده‌اند که لایحه‌ای با مقرراتی که به آمریکا اجازه مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه را می‌دهد، که بایدن روز چهارشنبه آن را امضا کرد، می‌تواند باعث دلارزدایی شود. قانون موسوم به REPO، که در بسته کمک نظامی ۶۱ میلیارد دلاری به کی‌یف گنجانده شده بود، به رئیس‌جمهور ایالات متحده اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دولتی روسیه را که در بانک‌های آمریکایی نگهداری می‌شود، مصادره کند.

به گزارش بلومبرگ، ترامپ خطاب به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داده که «شما دلار را به‌عنوان استاندارد از دست خواهید داد. این مانند شکست خوردن در بزرگ‌ترین جنگی است که تا به حال باخته‌ایم.» به گزارش این رسانه، مشاوران اقتصادی ترامپ و تیم مبارزات انتخاباتی او به طور خاص محدود کردن تلاش‌های دلارزدایی توسط کشورهای بریکس را در نظر گرفته‌اند.

این گروه که اخیرا گسترش یافته و اکنون شامل برزیل، روسیه، هند، چین، آفریقای جنوبی، اتیوپی، ایران، مصر است، استفاده از ارزهای ملی را در تجارت متقابل تقویت می‌کند. بریکس حتی از احتمال معرفی ارز تک نرخی جدید در سال‌های آینده خبر داده است.

به گزارش راشا تودی، ترامپ بارها گفته است که می‌خواهد دلار ارز ذخیره جهانی باقی بماند.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در ماه مارس به سی‌ان‌بی‌سی گفت: «از زمانی که کشورها به دلار بها نمی‌دهند، متنفرم. من به کشورها اجازه نمی‌دهم دلار را دور بزنند، زیرا زمانی که ما این استاندارد را از دست بدهیم، مانند از دست دادن یک جنگ انقلابی خواهد بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی