Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:03:50 GMT

بازیگر ایرانی نقش اول گرانترین فیلم اتریشی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۱۰۲۶۶

بازیگر ایرانی نقش اول گرانترین فیلم اتریشی شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، گرانترین فیلم اتریش HADES نام دارد و انوشیروان محسنی به عنوان نقش اول این فیلم در کنار بازیگران مطرح اروپا از جمله توبیاس مورتی(Tobias Morreti)، والری فلورین هوبر (Valerie Florine Huber)، رولند دورینگر (Roland düringer) و کاترینا بوهم (Katharina böhm) ایفای نقش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توبیاس مورتی (Tobias Morreti) زوج انوشیروان محسنی در این فیلم، برای مردم ایران به جهت بازی در نقش ریچارد موزر در سریال بازرس و رکس که در دهه هشتاد از شبکه سوم تلویزیون ایران پخش شد شناخته شده است.

 کارگردان معروف اتریشی آندره آس کاپریوا (Andreas Kopriva) کارگردانی و هورست گونتر فیدلر (Horst Gunther Fiedler) نویسندگی HADES را بر عهده دارند و تهیه کنندگی مشترک آن با "MR" بزرگترین شرکت فیلمسازی در اتریش و "ORF" صدا و سیمای این کشور است.

گرانترین فیلم سال ۲۰۲۱ موضوعی کمدی عاشقانه دارد و قرار است برای تولید آن ۵ میلیون یورو هزینه شود. HADES که در حال حاضر مراحل پیش تولید را سپری می کند قرار است در ۴ آوریل ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید شود و پس از پایان تولید در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ در کشورهای مختلف اروپا از جمله اتریش، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا، فرانسه و کرواسی اکران می شود.

انوشیروان محسنی بازیگر و نوازنده ایرانی که در زمستان سال ۲۰۲۰ به خاطر ایفای نقش در فیلم تاک تیک مورد تحسین رسانه های اروپا قرار گرفت سابقه بازی در نقش های مختلف را دارد و در سال ۲۰۱۷ به خاطر ایفای نقش کمدی در فیلم Mis.Tic جایزه بهترین بازیگر مرد را از جشنواره دیاگوناله (Austria international film ۲۰۱۷) دریافت کرده است.

برچسب‌ها بازیگر سینما تولید فیلم اتریش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازیگر سینما تولید فیلم اتریش بازیگر سینما تولید فیلم اتریش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند

روبرت لواندوفسکی می‌گوید اگر حتی چهار سال بعد هم توپ طلای 2020 را به او بدهند با افتخار آن را قبول می‌کند.

طرفداری | روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد عملکرد درخشان خود در سال‌های 2020 و 2021 که در بایرن مونیخ توپ می‌زد، صحبت کرده است.

مهاجم 35 ساله بارسلونا در مورد جایزه توپ طلا صحبت کرده و به اعتقاد او دو ستاره انگلیسی و فرانسوی رئال مادرید و پاری سن ژرمن بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان هستند. لواندوفسکی در مورد درخشش خود در سال‌های 2020 و 2021 صحبت کرده است.

عملکرد درخشان در سال‌های 2020 و 2021

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، بهترین دوران حرفه‌ای خودم را سپری کردم. اخیراً یکی از دوستانم آماری برایم فرستاد که نشان می‌داد در ۸۵ بازی، ۱۰۰ گل به ثمر رسانده‌ام.

توپ طلای 2021 حق مسی بود

توپ طلای 2021 به حق به مسی رسید، اما هنوز تکلیف توپ طلایِ ۲۰۲۰ مشخص نشده است. دیدم که شایعاتی مبنی بر احتمال دریافت این جایزه توسط من وجود دارد. اگر چهار سال بعد هم توپ طلایِ ۲۰۲۰ را دریافت کنم، ناراحت نمی‌شوم. این یک افتخار برای من خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا

در حال حاضر کیلیان ام باپه و جود بلینگام از نظر من برجسته‌ترین و بهترین بازیکنان دنیا هستند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • عکس| این بازیگر ایرانی دل سرمربی سپاهان را برد!
  • عکس| این بازیگر ایرانی که دل سرمربی سپاهان را برد!
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی