Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیاز خدایار زاده رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات تاجیکستان روز دوشنبه ۲۱ مهرماه اعلام کرد که امامعلی رحمان با کسب «۹۰.۹۲ درصد آرا»ی واجدین شرایط بار دیگر به عنوان رئیس‌جمهوری این کشور انتخاب شد.

انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان روز یکشنبه برگزار شد و به گفته کمیسیون مرکزی انتخابات، بیش از ۸۵ درصد از افراد واجد شرایط در آن شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان با برنده شدن در این انتخابات به مدت هفت سال دیگر زمام قدرت را در این کشور در دست خواهد داشت. او سه دهه است که بر تاجیکستان حکومت می‌کند.

براساس گزارش ها ، ششمین انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان که دیروز از ساعت ۶ صبح به وقت محلی در 3 هزار و ۳۷۵ شعبه آغاز و در ساعت ۸ شب پایان یافت، ششمین انتخابات ریاست جمهوری این کشور از زمان استقلال از اتحاد جماهیر شوروی است و امامعلی رحمان از سال ۱۹۹۴ همواره پیروز انتخابات بوده است.

رستم لطیف‌زاده رئیس حزب اگرری (کشاورزی)، عبدالحلیم غفارزاده رئیس حزب سوسیالیست، امامعلی رحمان از فدراسیون اتحادیه‌های صنفی مستقل تاجیکستان، اتحادیه جوانان تاجیکستان و رئیس حزب خلقی دمکراتیک تاجیکستان، رستم رحمت‌زاده رئیس حزب اصلاحات اقتصادی تاجیکستان و میراج عبدالله‌اف رئیس حزب کمونیست تاجیکستان از نامزدهای احزاب سیاسی این کشور در انتخابات ریاست جمهوری بودند.

311311

کد خبر 1442595

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تاجیکستان انتخابات ریاست جمهوری رئیس حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 127 ولادیمیر پوتین، این سیاستمدار کهنه کار ۷۱ ساله در اوایل سال جاری میلادی با ۸۷.۲۸ درصد آرا برای بار پنجم به عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد. مراسم تحلیف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین در کرملین برگزار شد. مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس