Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: تیم‌های ما سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا قطعا اتفاقات بهتری را رقم خواهند زد. نیما نکیسا در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صعود تیم فوتبال پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس تیم قابل احترامی است و به مکتبی تبدیل شده است که بزرگانی در آن بوده‌اند و باعث به وجود آمدن شرایط کنونی و خوب این تیم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسِ ۱۰ نفره توانست با همت و تلاش مضاعف کار بزرگی انجام دهد. تیم شهرخودرو و سپاهان دچار نوسانات بودند و استقلال نیز روز‌های سختی پشت سر می‌گذاشت، ولی آنها هم زحمت کشیدند.
وی افزود: تیم‌های ما سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا قطعا اتفاقات بهتری را رقم خواهند زد. نکته‌ای که اهمیت بسیار بالایی داشت یک هدف شدن زرد، سبز و آبی و پشتیبانی همه آنها از تیم پرسپولیس بود. به هر حال پرسپولیس باید آبروداری و از حق دیگر تیم‌های حذف شده نیز دفاع می‌کرد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره محرومیت عیسی آل‌کثیر تصریح کرد: این قضیه موضع‌گیری آشکار و کار ناجوانمردانه‌ای AFC را نشان داد که چند ساعت قبل از شروع بازی چنین لطمه‌ای را به تیم وارد کردند. جا دارد اینجا این بیت شعر را بگویم که «گر نگهدار من آن است که من می‌دانم شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد.» در نهایت مشاهده کردید که پرسپولیس از این سختی‌ها گذر کرد و به پیروزی رسید و بعد از اتمام بازی حتی استقلالی‌ها به خیابان آمدند و برای برد تیم کشورمان شادی کردند و در رادیو تلویزیون‌های مختلف در نقاط مختلف کشور همه یکپارچه راجع به پرسپولیس صحبت می‌کردند.
نکیسا در خصوص عملکرد حامد لک تصریح کرد: من خاطرم نیست که ما با تیمی از کشور خودمان چه تیم ملی و چه باشگاهی در میادین بین المللی پنج ضربه را در ضربات پنالتی را تبدیل به گل کرده باشیم. معمولا حداقل یکی از آنها خراب شده اما بازیکنان پرسپولیس محکم و مسمم با گام‌های قدرتمند خود توانستند تمام ضربات را تبدیل به گل کنند. در طرف مقابل، لک توانست عملکرد مناسبی داشته باشد و ضربه نهایی را به تیم النصر عربستان وارد کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امکانات سخت‌افزاری ما یک پنجاهم تیم‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس هم نیست وگرنه مطمئن باشید چهار تیم ما می‌توانستند به مراحل خیلی بالاتری برسند. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری به این نکات بکنند تا شاهد رشد فوتبال کشورمان باشیم و دوباره افتخارآفرینی کنیم. بیشتر بخوانید: شکایت النصر از پرسپولیس رد شد

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس نکیسا آل کثیر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس نکیسا آل کثیر لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه پرسپوليس که به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای حضور در لیگ قهرمانان آسیاست، مراحل پایانی بارگذاری مدارک را صورت داد.

با اتفاق روز گذشته در خصوص واگذاری سهام پرسپوليس، آخرین مرحله که مربوط به بحث مالکیت بود نیز به انجام رسید تا اکنون این باشگاه در انتظار تصمیم نهایی و تایید آن از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

امیرعلی حسینی با انتشار تصویری از پایان مرحله بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای خبر داده است و باید دید اکنون این مدارک مورد تایید قرار خواهد گرفت و این باشگاه موفق به دریافت مجوز حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!