Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد نیک روش،رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پیامی عروج دانشجوی جهادی کسری اسماعیلی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی با انتشار پیامی، در پی آسمانی شدن جهادگر جوان و فعال کسری اسماعیلی، طی پیامی عروج این دانشجوی بسیجی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این پیام آمده است: بی‌شک آسمانی شدن کسری اسماعیلی در راه خدمت به مناطق محروم و مستضعف استان لرستان، بار دیگر جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی دانشجویان مکتب سلیمانی را مجسم ساخت که امتداد مکتب سیدالشهدا (ع) است.   یاد و خاطره و تلاش‌های بی منت و بی وقفه او در کنار سایر جهادگران هرگز از اذهان مردم قدرشناس ایران اسلامی و همراهانش فراموش نخواهد شد.   جوانانی همچون کسری اسماعیلی، رویش‌های نسل سوم انقلاب هستند که تمام داشته‌هایشان را برای خدمت به محرومین می‌گذارند و با زنده کردن یاد و خاطره حاج عبداله والی‌ها در اذهان، نقاط درخشان امید به آینده انقلاب عزیزمان محسوب می‌شوند.   اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها با خانواده محترم، دوستان، جهادگران و جامعه دانشگاهی به ویژه جامعه پزشکی کشور، این ضایعه دردناک را تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و همچنین صبر و اجر الهی را برای بازماندگان مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیک روش دانشجوی جهادگر پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۱۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامی از غزه به دانشگاه‌‎های آمریکا | ببینید

دریافت 1 MB

همشهری آنلاین: در این فیلم یکی از شهروندان فلسطینی در غزه با بنری در دست خطاب به دانشجویان آمریکایی از آن‌ها قدردانی کرده و نوشته است: «سپاس از دانشگاه‌های آمریکا، پیام شما به غزه رسید.»

این پیام اهالی غزه نشان می‌‍دهد که اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا علیه جنگ غزه توانسته است پیام حمایتی خود را به مردم غزه برساند.

کد خبر 848131 برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • پیامی از غزه به دانشگاه‌‎های آمریکا | ببینید
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟